Beantwoord

Prepaid simkaart geblokkeerd

  • 28 February 2020
  • 3 reacties
  • 768 keer bekeken

jawal

Mijn sim card is geblokkeerd, waarschijnlijk de puk code te vaak verkeerd ingevoerd.

Nu moet ik denk ik een nieuwe simkaart kopen, dit is geen probleem, maar dan moet ik natuurlijk alle gegevens opnieuw invoeren en dan krijg ik ook een ander nummer.

Kan dit anders.

het gaat om een prepaid.

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 28 February 2020, 15:45

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Oeh, prepaid. Dat is idd iets lastiger dan met abonnement.

Beste is om naar een KPN winkel te gaan. Neem indien mogelijk ook het kaartje (ter grootte van bankpas) mee waar je indertijd de simkaart uitgehaald hebt. (daar staat trouwens ook de puk op).

Je kunt ook het formulier onder het kopje '’prepaid'’ gebruiken op deze pagina. (maar persoonlijk ga ik liever naar de KPN winkel voor dit soort zaken).
https://www.kpn.com/service/mobiel/simkaart/aanvragen.htm .
Met prepaid is via de winkel i.i.g. véél sneller.

Telefoonnummers die op je simkaart stonden opgeslagen ben je kwijt. Staan ze in het geheugen van de telefoon dan heb je ze nog.

jawal.

Beste Peter.

De telefoon gaf van het ene op het andere moment aan simkaart geblokkeerd, een paar maal puk code in getoetst. hiep niet.

Ik denk dat het een nieuwe telefoon en beltegoed word.

 

 

Reputatie 7
Badge +30

Hoi Jawal, welkom op het forum! Als jouw telefoon van het ene moment op het andere aangaf geblokkeerd te zijn dan verwacht ik niet dat het een pukcode blokkering is. Vul je forumprofiel in, met 06-nummer in het klantnummer veld, en je simkaartnummer in het veld ‘persoonlijke opmerking’. Laat hier weten als je dit gedaan hebt. Dan kijk ik na wat er aan de hand is, en of/hoe we dit kunnen herstellen.