Prepaid simkaart kwijt

  • 1 April 2020
  • 2 reacties
  • 162 keer bekeken

mijn moeder is haar simkaart prepaid kwijt. ik wil voor haar een nieuwe aanvragen maar de gegevens is ze ook kwijt de puk code en simkaartnummer. voor een nieuwe aanvragen heb je deze nodig. hoe kom ik aan deze gegevens?

 

M.V.G Janelle Garrits 

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt


2 reacties

Reputatie 6
Badge +6

mijn moeder is haar simkaart prepaid kwijt. ik wil voor haar een nieuwe aanvragen maar de gegevens is ze ook kwijt de puk code en simkaartnummer. voor een nieuwe aanvragen heb je deze nodig. hoe kom ik aan deze gegevens?

 

M.V.G Janelle Garrits 


Dat kan nog lastig worden dan. Want als het simkaartje kwijt is en je hebt geen puk code en geen simkaart nummer, word het lastig om te bewijzen dat het echt jou simkaart is denk ik.

Tenzij het simkaartje met naam en adres gegevens is geregistreerd en of er via bank/online is opgewaardeerd, dan zou kpn eventueel ook als verificatie kunnen gebruiken.

Je kan hier bij je profiel onder het “prive” vakje je mobiele nummer toevoegen, dan zal een moderator wel snel reageren en je verder proberen te helpen.

Is het huidige 06 nummer belangrijk? je kan anders ook een nieuwe prepaid simpakket kopen voor 4,95 euro.

Reputatie 7
Badge +12

Goedemiddag @janellegarrits! Wat fijn dat je je moeder hierbij probeert te helpen :) Ik zie dat Misja20 je al van de nodige informatie heeft voorzien. Dit kan inderdaad lastig worden omdat het zonder deze gegevens moeilijk wordt om te bewijzen dat het de simkaart van je moeder betreft. Heeft je moeder de simkaart ooit geregistreerd of opgewaardeerd via de bank of online? Ik kijk in ieder geval graag met je mee; zou je daarom je profiel verder in willen vullen? Alvast bedankt!

Reageer