Beantwoord

Prepaid simkaart vervangen bij verlies

  • 27 May 2023
  • 9 reacties
  • 81 keer bekeken

Hallo, ik had een prepaid simkaart van KPN, maar ben mijn telefoon verloren. Hoe kan ik een nieuwe simkaart aanvragen met mijn oude nummer?

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 31 May 2023, 12:29

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Wat lastig. 

Heb je 'm geregistreerd via MijnKPN?

Reputatie 7
Badge +24

Euhm... heeft u het originele kaartje nog waar u de simkaart uitgedrukt heeft?

 

Wat lastig. 

Heb je 'm geregistreerd via MijnKPN?

Ja ik kan mijn pukcode zien daar, bedoel je dat?

 

Euhm... heeft u het originele kaartje nog waar u de simkaart uitgedrukt heeft?

Nee die heb ik niet meer.

 

Ai. Op dat kaartje staat het simkaart nummer. Niet te verwarren met telefoon nummer. 

Kaartje wordt je geacht te bewaren. 

Simkaart nummer is vaak handiger bij een wissel. 

Een moderator komt hier nog. Die kan aangeven of pukcode naast 06 nummer voldoende is. 

Reputatie 7
Badge +20

Ojee @Henk de Vries, niet zo fijn dit ☹️

Normaal gesproken vragen we om het mobiele telefoonnummer én het simkaartnummer, maar als je die niet ergens genoteerd hebt en je het de simkaart ook niet meer dan wordt het knap lastig om hem te achterhalen. Of kan je hem ook zien staan in je MijnKPN account? Als dat het geval is, kan je via onze website een nieuwe simkaart aanvragen 😊

Mocht je het simkaartnummer toch niet hebben, zou je dan het mobiele nummer en de pukcode het opmerkingsveld van je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Dan kijk ik even met je mee!

 

Ik heb mijn telefoon inmiddels terug! 🙌

Wat kan ik nu uit voorzorg doen mocht ik in de toekomst toch mijn simkaart kwijtraken?

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Henk de Vries 
Als eerste niet meer verliezen 😋
En schrijf je simkaartnummer op en je telefoonnummer.

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb mijn telefoon inmiddels terug! 🙌

Oh wat enorm fijn!! Dat scheelt 😃

En noteer dat simkaartnummer inderdaad, die hebben we nodig om je verder te kunnen helpen bij problemen 🙂

noteer dat simkaartnummer inderdaad

Simkaartje even uit de telefoon. Op de achterkant staat het simkaartnummer.