Beantwoord

prepaid tegoed afgeschreven bij geen gebruik

  • 24 February 2021
  • 7 reacties
  • 213 keer bekeken

Mijn dochter heeft een nokia telefoon met prepaid van kpn. Er wordt elke keer kleine bedragen afgeschreven. Internet staat uit en heb ook op achtergrond uitgezet. Wat nu?

icon

Beste antwoord door Nico_ 24 February 2021, 15:54

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 6
Badge +10

Welkom op ons forum @Kieke!

Vaak zien we toch terug dat er verbruik is geweest buiten de wifi om. Ik wil uiteraard graag dit met je uitzoeken. Zou je hiervoor je forum profiel kunnen invullen met de benodigde gegevens (het mobiele nummer waar het om gaat)
Geef je dan hier een reactie zodra je dat klaar hebt zodat ik op onderzoek kan gaan voor je? :mag:

Reputatie 6
Badge +6

Dat komt waarschijnlijk omdat er toch wat kleine hoeveelheden data doorglipt, dat word wel vaker gezien als er kleine beetje beltegoed afgeschreven worden.

 

Gebruikt je dochter helemaal geen internet via het mobiele netwerk? Dan is de makkelijkste optie om 4g internet uit te laten schakelen via KPN, dan kan er sowieso geen kosten meer worden gemaakt via internet, ook geen kleine beetjes.

Als ze dan toch een keer wel internet via 4g wilt gebruiken laat je het gewoon weer inschakelen.

Hoi nico

Heb het profiel bewerkt hoor!

Kan er dan gedaan  worden wat misja20 aangeeft. 4G uitzetten? Ze gebruikt alleen wifi.

Reputatie 6
Badge +10

Hoi nico

Heb het profiel bewerkt hoor!

Kan er dan gedaan  worden wat misja20 aangeeft. 4G uitzetten? Ze gebruikt alleen wifi.

Dankje! Ik heb alleen het nummer wat jij in je profiel hebt geplaatst niet kunnen vinden bij ons, wel een ander mobiel prepaid nummer op jouw adres. Zou je voor de zekerheid even kunnen controleren om welk prepaid nummer het nu gaat en dat in je profiel kunnen aanpassen? Dan weet ik zeker dat ik het goede nummer voor me heb.

 

Sorry heb het oude nummer doorgegeven, heb het veranderd

Reputatie 6
Badge +10

Super, dankje!

Zoals ik het zie lijkt het erop dat het toestel elke keer verbinding zoekt met het 4G netwerk zodra het toestel aan gaat. Ik heb vanuit hier het 4G uitgezet zodat dat niet meer voor kan komen :grinning:

Oke dank je. Daar ben ik blij mee