Prepaid tegoed is op

  • 20 January 2021
  • 8 reacties
  • 123 keer bekeken

Ik heb op mijn prepaid kaart 9,70 staan. 0,30 gebeld. Nu is mijn huidig tegoed 0. Kaart is van November. En nu


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7

Welkom bij ons op het forum @Sjaak4. Als ik je goed begrijp had je tegoed op je prepaid staan, heb je gebeld (hoeveel precies, wat is die 0,30? Is dat een half uur, of iets anders?) en daarna was tegoed weg? Of bedoel je iets anders? Kan je uitleggen wat je precies bedoelt, zodat we met je mee kunnen denken?

Reputatie 6
Badge +6

Ik denk dat Sjaak bedoelt dat ie met 10 euro had opgewaardeerd, vervolgens voor 30 cent heeft gebeld, en dat het resterende verdwenen is.

Dit lijkt mij dan ook weer een gevalletje ongewenst data verbruik. Dat kan je voorkomen door 'mobiele gegevens’ op je telefoon uit te schakelen.

De prepaid is voor mobiele router. Ik heb hem opgewaardeerd met €10,00 en er voor controle meegebeld.  Toen stond op mijn tegoed € 9,70. De kaart in de router gedaan (deze is uit ) en na 2 of 3 dagen op mijn kpn zomaar aan het kijken en mijn tegoed staat op nul. Rara hoe kan dit?

Reputatie 7

Als het tegoed op is zou je denken dat het is gebruikt, maar als de router uit staat is dat weer niet aannemelijk. Zou je het nummer van dat prepaidnummer aan je forumprofiel kunnen toevoegen en het simkaartnummer ook? Als je daarna een seintje geeft kan ik kijken of ik iets zie hierover.

Kaart in telefoon en 1244 bellen. Hoeveel tegoed geeft de stem aan?

Reputatie 7

We hebben geen reactie meer van je gezien @Sjaak4, op je profiel zie ik de gevraagde gegevens ook nog niet staan. Als we nog met je mee kunnen denken horen we het graag van je.

Hey Jasper, fijn dat je wil helpen maar er zijn belangrijkere dingen op mijn pad gekomen. Dus bij deze laat ik dit los en nogmaals bedankt 

Met vr.gr ., Sjaak

Reputatie 7

Geen probleem @Sjaak4. Sterkte met de andere dingen! Mochten we in de toekomst nog iets voor je kunnen doen dan weet je ons te vinden.