Prepaid tegoed niet bijgeschreven maar wel geld van rekening afgeschreven

  • 9 July 2022
  • 7 reacties
  • 30 keer bekeken

Beste lezer, 

Ruim 2 weken terug €10 prepaid tegoed via kpn app besteld, niet bijgeschreven als tegoed maar wel afgeschreven van rekening. Wanneer wordt dit teruggestort? Klantenservice heeft gezegd dat dit door KPN automatisch teruggestort wordt. Graag jullie reactie,


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Annemarie9722. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat het tegoed niet is bijgeschreven. Wil je jouw naam, postcode, huisnummer en mobiele nummer achterlaten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Dan kan ik dit verder uitzoeken voor jou. 

Beste Vikash,

Gegevens zoals verzocht net toegevoegd.  Exacte datum van tegoed bestellen via prepaid app was 24 juni. Op 27 juni ben ik op advies van KPN klantenservice naar KPN shop gegaan om alsnog daar voor €10 op te waarderen. 
Dank alvast voor het verder uitzoeken.

Annemarie

Reputatie 7
Badge +21

Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb helaas niet de mogelijkheid om het bedrag van 10 euro terug te storten op jouw rekening. Wat ik wel kan doen is 10 euro tegoed toevoegen. Ga je daar ook mee akkoord? 

Daar ga ik zeker mee akkoord en vind ik een mooie oplossing. Geef jij mij nog berichtje als het tegoed toegevoegd is incl het bonustegoed dat je altijd ontvangt bij opwaardering? 
Dank alvast. Annemarie

Reputatie 7
Badge +21

@Annemarie9722 Ik heb zojuist het tegoed (incl. bonustegoed) toegevoegd aan jouw prepaid tegoed. Als je in de toekomst nog andere vragen hebt, dan horen we dat graag. Nog onze excuses voor het ongemak! 

Dank je wel Vikash! 

Reputatie 7
Badge +21

Graag gedaan!😊