Beantwoord

Prepaid telefoon afgesloten maar wil dat bevestigd hebben

  • 15 January 2021
  • 3 reacties
  • 61 keer bekeken

Ik heb hier een prepaid die gok ik uit de lucht is gehaald. Alleen zou ik willen weten waarom. Hij is als het goed is de afgelopen 6 maanden nog opgewaardeerd. Iemand die dat kan uitzoeken? Ik kan in de telefoon ook geen ontvangen sms vinden over de afsluiting.

 

Kan niet echt wat vinden van klantenservice nummers. Alleen de verwijzing naar dit forum.

 

Info van de prepaid zal ik in profiel zetten.

 

Alvast bedankt!

 

icon

Beste antwoord door Shyrin van KPN 15 January 2021, 09:07

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @VinkenSup!
We hebben een contactpagina: klikken op ‘Administratie’ en vervolgens op “Ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Onderaan de pagina vindt je dan verschillende contact mogelijkheden. Je hebt ons nu bereikt via het forum: welkom hier! Fijn dat jij de gegevens van het prepaidnummer al hebt ingevuld in jouw profiel: zo heb ik kunnen nagaan wat de status van het nummer is. Het nummer is beëindigd en kan niet meer geactiveerd worden. Op 23 juni 2020 hebben wij de volgende SMS verzonden: Beste klant, let op! U hebt 6 maanden geen gebruik gemaakt van uw telefoon, waardoor uw tegoed en nummer op 23/06/2020 worden geblokkeerd. Waardeer snel uw tegoed via kpn.com/onlineopwaarderen op om uw nummer en tegoed te behouden. Groet, KPN
Als je langer dan 6 maanden je aansluiting niet gebruikt, wordt je beltegoed bevroren voor 90 dagen. Je kunt dan nog wel gebeld worden, bellen naar gratis nummers en opwaarderen. Om je prepaid-tegoed weer vrij te maken, moet je het binnen 90 dagen na de bevriezing opwaarderen. Dit is helaas niet gebeurd, dus is het nummer en simkaart per 25 september 2020 gedeactiveerd. Opties zijn nu of een mobiel abonnement of een nieuw prepaidpakket bestellen. Weet je zo voldoende?

@Shyrin_  Duidelijk! Dank voor de info!

Ik weet genoeg nu.

Reputatie 7
Badge +16

Heel graag gedaan! :information_desk_person_tone4: