Beantwoord

Prepaid telefoonnummer is na registratie aan nieuwe klant toegewezen

  • 23 November 2023
  • 1 reactie
  • 50 keer bekeken

Voor 84 jarige prepaid sim geregeld en geactiveerd in augustus 2023. Getest door ermee te bellen en gebeld te worden. Alles okay.

ook gelijk €20 opgewaardeerd. 

sinds enkele weken geeft telefoon aan dat sim niet geregistreerd is en ook niet opnieuw kan registreren. 
bezoek aan KPN winkel Sneek, gaf info dat dit tel.nr in oktober 2023 is toegekend aan een abonnement van iemand in Ede.  
hoe vreemd is dit. Ik ben zeer teleurgesteld in de KPN service, ze konden niets voor me doen. Dus zowel sim als tegoed, alles weg.

kan toch niet waar zijn? In verband met de gezondheid van de 84 jarige, moet hij bereikbaar zijn of iemand kunnen bereiken, dus ik heb een nu een abonnement geregeld voor hem.  Helaas niet van KPN meer.  Toch blijft een nare nasmaak achter, €25 weg.  

 

icon

Beste antwoord door PeterG 23 November 2023, 22:35

Bekijk origineel

1 reactie

Dan heeft die 84 jarige 'm nooit gebruikt. In ieder geval niet volgens de voorwaarden. 

 Getest door ermee te bellen 

Op dat nummer is toen wel de oproep ook aangenomen neem ik aan. 

Is het nummer echt dit jaar augustus in gebruik genomen? Niet vorig jaar?

Na 9 maanden geen actief gebruik vervalt een aansluiting. We zijn nu 15 maanden verder. Het nummer wordt door de beperkte voorraad dan heel snel weer opnieuw aan een simkaart gekoppeld. Of aan een abonnement.

Actief gebruik is zelf bellen met verbinding. Internet via 4G.

Gebruik van internet en WhatsApp via wifi resulteert niet tot verbruik van beltegoed. En valt dus niet onder de gebruikersvoorwaarden. 

Enige optie nu is nieuwe prepaid simkaart en dus een nieuw nummer. 

Of een klein abonnement. Dat vervalt nooit zolang het maandelijks betaald wordt. Ook dat moet nu met een nieuw nummer. 

Reageer