Beantwoord

Prepaid verbruikt in de ochtend maar ik weet van niks

  • 2 July 2022
  • 1 reactie
  • 15 keer bekeken

hoi, ik heb een prepaid mobiel. ik heb er belminuten opgezet. ik kwam er achter dat deze belminuten op een ochtend om 0.5 uur waren afgeschreven. in de Kpn winkel zeiden ze dat ik een instelling van mijn tsl fout stond en dat het tsl gegevens had gedownload. Als dat al zo is, begrijp ik niet hoe het kan dat belminuten ineens voor het downloaden van data kunnen worden gebruikt. ik ben al zeer lang abonnee van Kpn en wil graag mijn euro 18,75 teruggestort hebben op mijn rekening. dank voor u hulp

 

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 5 July 2022, 14:23

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Sjo10, welkom hier. 

Op prepaid koop je geen minuten, maar beltegoed. Hiermee kan je bellen en internetten. Beide gaat van je tegoed af. Nu begrijp ik dat in de winkel is gezegd dat jouw tegoed aan data is opgegaan. Mogelijk door het downloaden van een update voor het toestel via mobiele data. Als dat zo is, dan kan je eens naar de instellingen kijken zodat dit niet weer gebeurd. Maar ik kan hier weinig aan veranderen helaas.Â