Vraag

Prepaid via KPN website besteld, maar nog steeds niet ontvangen

  • 22 May 2022
  • 5 reacties
  • 41 keer bekeken

Een week geleden een prepaid kaart besteld via se webshop van KPN.

De prepaid kaart heb ik nog steeds niet ontvangen.

Blijkbaar kan de bestelling gecontroleerd worden in de persoonlijke omgeving.

Deze blijkt nog steeds niet actief te zijn.

Gebeld met KPN. Het ging moeizaam om iemand aan de telefoon te krijgen. Uiteindelijk is dit toch gelukt.

De medewerkster gaf aan niets te kunnen nakijken, ook niet op basis van het bestelnummer (…).

Suggestie was om naar een KPN winkel te gaan en daar het kaartje op te halen in de dichtstbijzijnde KPN winkel.

Ze gaf hierbij een straatnaam aan en postcode, maar kon niet aangeven in welke plaats dit was.

Bij controle bleek dit in Naaldwijk te zijn. Dit is 55 km en een uur rijden vanaf mijn woonplaats.

Daarom bestel ik een kaartje online.

Kan dit niet anders ? 
Eerder ook al een zeer negatieve ervaring in de communicatie gehad met KPN bij het aanleggen van glasvezel.

Toen besloten nooit meer zaken te doen met KPN,  maar ja, een simpel Prepaid-kaartje zou toch moeten kunnen.

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +15

@Kortero Welkom op het forum. 

Wat irritant dat je nog geen simkaart hebt ontvangen en dat je hiervoor naar de winkel zou moeten. 

Heb je je simkaart besteld via de Prepaid pagina op onze website? En heb je hiervan ook een bevestiging ontvangen? Bijvoorbeeld via de mail? 

Inderdaad.

besteld via de prepaid pagina + bevestiging via email ontvangen inclusief een bestelnummer, klantgegevens en de volgende toevoeging:

Wat kunt u verder van ons verwachten?

Wij gaan voor u aan de slag en houden u op de hoogte met e-mail en sms-berichten. U kunt van ons berichten verwachten over:

  • De bestelstatus en/of bezorging van uw producten

tot nu toe niets gehoord of ontvangen, behalve dat de bevestigingsmail van de bestelling 2x direct na elkaar door KPN verzonden is. Bestelling kan ook niet worden gevolgd via de persoonlijke pagina. Deze is niet actief. 

Reputatie 7
Badge +15

@Kortero Bijzonder! 

Zou je voor mij je forumprofiel willen invullen met in ieder geval het e-mailadres en het klantnummer en hier een seintje willen geven als dit is gelukt? 

Dan pak ik je gegevens er bij en ga ik proberen uit te zoeken hoe dit zit! 

Het forumprofiel heb ik aangevuld.

De nodige informatie heb ik in het veld ‘Persoonlijke Opmerkingen’ gezet.

Een veld op het e-mail adres te plaatsen/wijzigen herken ik niet in het profiel.

Een klantnummer heb ik niet. Geen producten van KPN behalve het kaartje wat in bestelling staat. Daarom maar het ontvangen bestelnummer ingevoerd.

Voor de zekerheid nog even gecontroleerd of de bestelling is afgeschreven van mijn bankrekening. Dit is inderdaad gebeurd.

Reputatie 7
Badge +15

@Kortero Ik ben bang dat ik de order net als mijn collega's niet kan vinden. 

Klopt het dat je de simkaart voor 4,99 hebt gekocht? Wat ik dan eigenlijk zou willen adviseren is om de aankoop nogmaals te doen. 

Zodra die dan binnen is kan ik de kosten voor het eerder aangeschafte kaartje als beltegoed op de nieuwe simkaart zetten. 

Kun je mij laten weten of jij dit ook als oplossing ziet?