Vraag

Prepaid werkt niet meer, kan niet meer opwaarderen

  • 7 April 2021
  • 2 reacties
  • 310 keer bekeken

Hoe probeer je op te waarderen ? En heb je toevallig al een tijdje niet gebruik gemaakt van de simkaart?


Ik heb inderdaad geruime tijd niet opgewaardeerd. Tevens nooit overgeschakeld van Telfort naar KPN. Wel heb ik nu een account bij KPN, maar kan mijn telefoon niet aanmelden, omdat die geblokkeerd is.

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Check eens of er nog wel NAAR je telefoon gebeld kan worden.

Kan je nog wel bellen naar *101# om je beltegoed op te vragen? Of sms met woord SALDO naar 1266?

Is een prepaid langer dan 180 dagen (net geen 6 maanden) niet gebruikt* of opgewaardeerd dan wordt ie eenzijdig afgesloten. Daarna heb je nog 90 dagen de tijd om met opwaarderen via de site (!) het nummer te redden.
Na 270 dagen vervalt ie definitief. Het nummer ben je dan kwijt evenals het eventuele tegoed wat er nog was.

*gebruik = zelf bellen met verbinding, sms versturen, internet gebruiken

Reputatie 7

Hoi @Salo321, welkom bij ons op het forum. De periodes die Peter noemt zijn heel belangrijk, weet je zo hoe dat zit voor jouw nummer? Als je twijfelt kan ik er ook een blik voor je op werpen, daarvoor kan je het bewuste 06-nummer en het simkaartnummer op je forumprofiel toevoegen en daarna hieronder een seintje geven.