Beantwoord

Problemen met prepaid onbeperkte bundel bij KPN: trage snelheid (10 kbps vs. beloofde 128 kbps)

  • 27 January 2024
  • 3 reacties
  • 63 keer bekeken

Goedendag,

 

Ik heb een prepaid onbeperkt bundel. Deze gebruik ik al en tijd zonder klachten. Traag, maar voldoende voor mijn gebruik. Maar de laatste 2 maand is deze bundel nagenoeg onbruikbaar. Snelheid komt uit rond de 10 kbps, en niet de beloofde 128 kbps. Nu zie ik veel soortgelijke klachten, waarop door KPN-ers gereageerd wordt dat een snelheid van bijvoorbeeld 16 kbps helaas bij deze bundel hoort. Lijkt mij echter een niet te verdedigen standpunt.

Waarom wordt er geen 128 kbps geleverd? Wil KPN gewoon van deze bundel af? Zeg dat dan gewoon. Nu kost het klanten.

icon

Beste antwoord door Denise van KPN 30 January 2024, 12:19

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @AteP ,

Die bundel is zo traag, dat het alleen maar ergernis opwekt. Overweeg in de toekomst eens een andere bundel: 

https://www.kpn.com/prepaid/bundels

Dag meneer Noordzee,

Ik had een beetje een inhoudelijker antwoord verwacht van een superuser. Maar ik had ook al gezien dat je een warm pleitbezorger van andere bundels bent.

Ergernis: Ja, maar veroorzaakt door het feit dat KPN niet levert wat beloofd wordt. Om dan maar gewoon een duurdere bundel te nemen vind ik redelijk absurd.

Reputatie 7
Badge +17

De onbeperkt bundel voor prepaid heeft een snelheid TOT 128 Kbit/s. Dat wil niet zeggen dat je deze snelheid ook altijd haalt. De snelheid van jouw onbeperkt bundel is namelijk afhankelijk van het bereik in jouw omgeving. Daar kunnen we helaas niets aan veranderen.

Wil je graag verzekerd zijn van een snellere verbinding? Overweeg dan 1 van de andere prepaid bundels of een mobiel abonnement.

Reageer