Ik wil mijn nieuwe prepaid simkaart voor mijn mobiele telefoon (geen smartphone) bij KPN registreren voor opwaarderen via SMS. Dit lukt mij niet via een desktop of laptop computer. Simkaart is correct gekoppeld aan MIJN KPN en geactiveerd.
Wanneer ik naar het scherm voor registratie en aanvragen pincode ga, moet ik twee keer het tel.nr. ingeven. Hierna krijg ik een verificatiecode van KPN op mijn mobieltje, die ik eveneens ingeef. Vervolgens wil ik doorgaan, maar kom steeds terug in het vorige scherm, waarin in twee keer het tel.nr. moet opgeven. Pak ik een ander mobieltje (b.v. smartphone van buurman) dan heb ik exact hetzelfde probleem. Ik heb dit op meerdere desktop/laptop computers geprobeerd,, ook met uitschakeling van de virusscanner. Steeds zelfde resultaat. Log ik echter in via de smartphone (van buren) via mijn eigen netwerk dan kan ik wel doorgaan en komt het goede vervolgscherm wel. Meerdere gesprekjes met KPN hierover gevoerd, helaas kom ik daarbij ook niet verder.
Wie weet een oplossing voor mijn probleem?
*Admin: topic verplaatst naar juiste board
Beste antwoord door Denise van KPN
Bekijk origineel