Vraag

simkaart

  • 29 December 2020
  • 7 reacties
  • 141 keer bekeken

Hi,

 

Ik stuur een berichtje voor mijn opa.

 

Mijn opa stond gisteren/vandaag in totaal 3 kwartier in de wachtrij bij jullie telefonische klantenservice, uiteindelijk alsnog zonder resultaat.

 

Ongeveer een week geleden hebben we namelijk een simkaart besteld, daarvoor hebben we iemand gesproken via de klantenservice, diegene stuurde een link door waar we tegoed moesten opwaarderen om zo een gratis simkaart te krijgen.

De simkaart is nogsteeds niet ontvangen en we hebben op geen enkele manier een bevestiging gekregen van de bestelling, dus weten überhaupt nieteens of hij wel is verzonden..

 

Wij horen graag van jullie en ontvangen graag de simkaart, aangezien mijn opa momenteel een telefoon heeft die heel snel leeg is, en hij geen gebruik kan maken van zn nieuwe telefoon want daar heeft hij de nieuwe simkaart voor nodig.

 

Met vriendelijke groet,

Kevin & M.Manders

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 6
Badge +6

edit:

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @M.manders, welkom op het forum! 
Ik kijk graag even met je mee of de aanvraag wel goed gelopen is!
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Zou je daarbij je 06-nummer en het simkaartnummer “persoonlijke opmerkingen” willen vermelden?

Voor prepaid kun je een vervangende simkaart voor een bestaand nummer aanvragen, dit wordt van je beltegoed afgeschreven. 
De makkelijkste manier om dit te doen is via deze pagina op onze site.

Reputatie 7
Badge +20

@M.manders, mocht ik nog kunnen helpen, hoor ik graag van je.

Hi,

 

Inmiddels heb ik de info aangevuld.

 

Kan een van jullie de simkaart aanvragen voor mijn Opa?

 

Met vriendelijke groet,

Kevin & M.manders

 

Reputatie 7
Badge +30

Dank voor de gegvens, @M.manders. Ik zie hier dat het 06-nummer op de 18e geregistreerd is, waardoor je opa de registratiebonus van €7,50 heeft gekregen. Maar, is er daarna ook al wel daadwerkelijk een simkaart aangevraagd? Dit kan voor prepaid namelijk alleen gedaan worden via deze pagina op onze site. Een nieuwe simkaart kost €4,99 en wordt betaald vanuit het beltegoed. De nieuwe simkaart wordt dan per post thuis bezorgd. 

Hi,

 

Bedankt voor je reactie.

 

Mij is namelijk hele andere informatie verteld via de klantenservice, wij moesten opwaarderen met €10, en dan kreeg je volgens de medewerker van de klantenservice een gratis simkaart toegestuurd. Maar dit klopt dus niet? Het is dus wel €5? En we hebben dan voor niets opgewaardeerd?

 

Met vriendelijke groet,

Kevin & M.Manders

 

Reputatie 7
Badge +17

Dat klopt inderdaad niet. Heb je eventueel een link van de pagina waarop je opgewaardeerd hebt? Zou het kunnen dat je de €10 hebt betaald door te kiezen uit een van onze prepaid acties? Om te kunnen opwaarderen heb je in ieder geval eerst een nummer nodig dat als prepaid bij ons geregistreerd staat.