Beantwoord

Simkaart activeren lukt niet

  • 7 May 2021
  • 2 reacties
  • 61 keer bekeken

Badge

Ik heb al 20 jaar een prepaid simkaart van de KPN. Nadat ik een SMS van de KPN heb gekregen dat mijn simkaart was verouderd, heb ik een nieuwe aangevraagd. Na 2 dagen al in huis, maar nu krijg ik het niet geactiveerd. Nadat ik het simkaartnummer heb ingevuld, moet je de activatiecode invullen. Uit de brief die erbij zit begrijp ik dat het mijn telefoonnummer is, maar dan krijg ik de melding dat de activatiecode niet klopt. Als je de activatiecode vergeten bent, kun je een nieuwe aanvragen. Ook dat geprobeerd (vreemd dat je hier je banknummer in moet vullen) dan krijg ik de melding dat het simkaartnummer niet klopt.

icon

Beste antwoord door Felux 8 May 2021, 12:09

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Badge

Uiteindelijk alles zelf opgelost!

Ten eerste vertrouwde ik de SMS met die link niet. Daarom zelf bij de KPN een nieuwe simkaart besteld, wat 4.99 kost. Nu erachter gekomen dat je via de goede link gratis een nieuwe simkaart kunt krijgen. Wat het activeren betreft stond ook niet de goede link in de brief. Na zoeken in dit forum wél bij de goede link uitgekomen en toen was het activeren heel gemakkelijk. Daarna nog weer even moeten zoeken om de pincode te wijzigen, maar ook dat is gelukt!

Reputatie 7
Badge +10

Wat fijn dat je het zelf hebt opgelost @Felux :blush:  Prettige avond gewenst!