Beantwoord

Simkaart activeren lukt niet

  • 8 January 2022
  • 2 reacties
  • 114 keer bekeken

Mijn sim kaart niet activeren ik ben nieuwe klant van via kpn mobiel maar ik ben oud klant van via thuis internet mijn nieuwe simkaart kan ik niet activeren ik weet niet waarom 

klantennummer ***********

M.kritem

**** ** ***

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 18 January 2022, 13:25

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Kritem. Welkom op het KPN Forum. Is het inmiddels al gelukt om jouw prepaid simkaart te activeren?

Bij een nieuwe prepaid aansluiting kan de simkaart meteen in gebruik genomen worden. Zodra de simkaart in het toestel is geplaatst:

  • Zet het toestel aan
  • Zet een uitgaand gesprek op naar een willekeurig Nederlands telefoonnummer (geen premium nummers)
  • Dit werkt alleen binnen Nederland is.

Als het nog niet is gelukt wil ik je vragen om jouw gegevens achter te laten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan. Dan kan ik voor je uitzoeken of het mij lukt om jouw simkaart te activeren. Ik hoor graag van je!

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Kritem. Welkom op het KPN Forum. Is het inmiddels al gelukt om jouw prepaid simkaart te activeren?

Bij een nieuwe prepaid aansluiting kan de simkaart meteen in gebruik genomen worden. Zodra de simkaart in het toestel is geplaatst:

  • Zet het toestel aan
  • Zet een uitgaand gesprek op naar een willekeurig Nederlands telefoonnummer (geen premium nummers)
  • Dit werkt alleen binnen Nederland is.

Als het nog niet is gelukt wil ik je vragen om jouw gegevens achter te laten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan. Dan kan ik voor je uitzoeken of het mij lukt om jouw simkaart te activeren. Ik hoor graag van je!

 

Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat je inmiddels al gebruik kan maken van jouw prepaid simkaart. Als je mijn hulp toch nog nodig hebt, dan hoor ik dat graag van je! Ja kan natuurlijk ook contact opnemen met onze klantenservice (0800 0402)