Beantwoord

Simkaart activeren lukt niet. Krijg geen verbinding met mobiel netwerk.

  • 25 February 2022
  • 12 reacties
  • 267 keer bekeken

Badge

De prepaid kaart die ik gekocht hebt, kan ik niet activeren.

Ik krijg de melding kan geen verbinding maken met het mobiel netwerk

icon

Beste antwoord door RBxx 27 February 2022, 09:23

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Michael V ben je in Nederland of heb je de simkaart meegenomen naar het buitenland?

Een prepaid sim kan je alleen activeren in NL, direct verbonden met het KPN netwerk.

Hoi @Michael V . Welkom op het forum.

Mocht je wel in NL zijn: Heb je ook geprobeerd om je toestel te herstarten? 

Badge

Ik heb het in Nederland geprobeerd omdat ik op wintersport ging. Ben nu in Oostenrijk.

 

 

Badge

In Nederland heb ik het op kon geprobeerd. 

Mijn account was geblokkeerd wat vreemd is omdat ik voor het eerst een prepaid kaart gekocht heb 

 

Reputatie 7
Badge +21

Welk account @Michael V ? Een prepaid sim activeer je in Nederland door de sim in je toestel te plaatsen en één telefoontje te plegen. Meer is niet nodig.

Als je het 06-nummer en het simkaartnummer in het Forum profiel plaatst, dan kan een KPN moderator de simkaart ook op afstand activeren. Gebruik het veld “Persoonlijke opmerkingen”, daar is het alleen zichtbaar voor KPN medewerkers. Geef hier een bericht als je dat gedaan hebt.

Badge

Oke gedaan 

 

Reputatie 7
Badge +20

Wanneer heb je deze prepaid aangeschaft @Michael V

Badge

Vrijdagmiddag om 17:00

 

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Michael V , heb je de verpakking met het kaartje nog, waar de simkaart inzat? Daar staat volgens mij een ‘uiterste geldigheid’ datum op. Gezien de vraag van moderator @Bart_Z denk ik dat hij ziet (?) dat deze datum verstreken is. Sommige verkooppunten laten deze pakketjes te lang liggen.

Reputatie 7
Badge +30

Ha @Michael V, we zien inderdaad dat het nummer in augustus vorig jaar beëindigd is. Dus óf we hebben per ongeluk dit nummer weer vrijgegeven, terwijl dit nog niet had gemogen óf je bent wellicht opgelicht.. Waar heb jij die simkaart gekocht? We gaan hem in ieder geval niet werkend krijgen :-(. Dus je zult een nieuwe kaart moeten bestellen, ben ik bang. Mijn excuses hiervoor! 

Badge

Ik heb deze afgelopen vrijdag bij het Kruidvat gehaald.  Neem aan dat de KPN afspraken betreft de verkoop van kaarten maken.  En snap ook niet dat er een geldigheidsduur op een prepaid kaart zit. 

Reputatie 7
Badge +30

Welke datum staat er op jouw simkaart vermeld? Ik zou in ieder geval even met de bon terug naar het Kruidvat. Heel vervelende situatie :-(.