Beantwoord

Simkaart activeren vanuit België

  • 23 March 2024
  • 13 reacties
  • 145 keer bekeken

Reputatie 1
Badge

Kunnen jullie mij helpen mijn sim te activeren? Ik zit  momenteel in België.

Mijn 06 nummer is **********************

simkaart nummer is **************************

alvast bedankt!

Sabine Yskout

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy 

 

icon

Beste antwoord door RBxx 23 March 2024, 12:48

Bekijk origineel

13 reacties

Reactie ingetrokken.

 

Reputatie 1
Badge

Ik las dat een operator vanuit Nederland mijn sim zou kunnen activeren. Vanuit België lukt dat niet.

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Sabine Yskout 

Die sim kan jij zelf alleen activeren als je in Nederland bent, verbonden met het KPN netwerk.

Plaats jouw gegevens dan in jouw forumprofiel en zet het 06-nummer en het simkaartnummer in het veld "Persoonlijke opmerkingen”, dat is alleen zichtbaar voor KPN medewerkers.

Meld hier als je dat gedaan hebt, dan kan een KPN moderator je hiermee op afstand helpen.

Reputatie 1
Badge

Ik heb mijn 06 nummer en simkaartnummer in de persoonlijke opmerkingen geplaatst.

 

Hey Ruud, nog steeds geen verandering of melding van mijn activatie. 🤔

Reputatie 7
Badge +6

Je zult moeten afwachten. 

Reputatie 7
Badge +21

Hoi Sabine, ik kan de moderators alleen een seintje geven maar heb geen inzicht in beschikbaarheid en prioriteit. 

Reputatie 7
Badge +21

Hi @Sabine Yskout , doet de simkaart het nu? Volgens een KPN moderator is de sim nu geactiveerd. Misschien moet je jouw toestel alleen nog een keer opstarten. 

Reputatie 1
Badge

Spijtig genoeg nog niet in orde. Telefoon opnieuw opgestart. Sim eens in en uitgedaan. Er staat nog steeds vermeld : onbekend nummer. en ik kan nog steeds geen verbinding maken.

Reputatie 7
Badge +24

Het moet nu lukken, met dank aan @RBxx

Reputatie 1
Badge
  • Wohw… het werkt! Joepie!

  •  

  • @RBxx Hartelijk dank voor de hulp vandaag! Vriendelijke groeten vanuit België,  Sabine

Reputatie 1
Badge

@Alex van KPN ook dankjewel!!

Reputatie 7
Badge +21

Graag gedaan @Sabine Yskout , fijn dat het werkt.

Reageer