Beantwoord

Simkaart ontgrendeling werkt niet, wel juiste code gebruikt

  • 12 April 2020
  • 5 reacties
  • 272 keer bekeken

Ik heb een sim vergrendeling en pincode gedaan die goed is en het werkt niet. Ik denk nieuwe simkaart halen. Het gebeurd net in een tijd dat er veel problemen zijn dus of het een geplande actie is van kpn is nog te bezien.

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.

icon

Beste antwoord door Susan_ 13 April 2020, 13:59

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Goedemorgen @Tijdperk pesten, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

We doen natuurlijk ons best om juist in deze tijden problemen te voorkomen of snel op te lossen! Ik begrijp uit jouw reactie dat de gebruikte code niet heeft gewerkt om je toestel te deblokkeren? Dan kijk ik graag met je mee of in de pukcode kan sturen en of deze overeenkomt met jouw code. Die zou namelijk gewoon moeten werken. Na 10 keer verkeerd invullen heb je een nieuwe simkaart nodig. Bij prepaid kan je online een nieuwe simkaart bestellen, met hetzelfde 06-nummer. Bij een mobiel abonnement kan je via MijnKPN een nieuwe simkaart aanvragen.

Mocht ik de pukcode nog even moeten opzoeken, vul dan jouw Forum profiel aan met naam, postcode + huisnummer, 06-nummer  + simkaart nummer + pukcode die je hebt gebruikt. Deze laatste drie gegevens kan je noteren bij persoonlijke opmerkingen. Overal waar privé achter staat is alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. Geef je een seintje als het gelukt is?

Ik mag het nog 10 x proberen dus niet te laat. Als ik een pukcode aanvraag geeft hij aan dat mijne nog actief is dus word het onmogelijk gemaakt en versturen via sms werkt ook niet omdat ik zonder puk niets kan inzien. Ik heb gewoon de 0000 code nog dus moeilijk is het geheel niet maar via de site maakt kpn het wel moeilijk. Klantnummer wat ik via mail krijg is bij mij ook onzichtbaar omdat die er geheel niet bij vermeld word. Bij het klikken van bekijk factuur in mijnkpn kom ik steeds weer bij KOPPELEN PRODUCT uit. Een moeizame ervaring.

Reputatie 7
Badge +21

@Tijdperk pesten bedankt voor de gegevens en het privébericht. Heb je ook het simkaartnummer voor mij ter verificatie, en de laatste 3 cijfers van het bankrekeningnummer dat bij ons bekend is? Dan kan ik jouw je pukcode sturen!

Hoi Susan, het simkaartnummer is * en de laatste 3 van mijn rekeningnummer is *. Ik moet wel zeggen dat het kaartje oud is omdat ik het nummer denk ik iets van 20 jaar heb. Weet niet hoe oud het kaartje zelf is. Misschien eens een nieuwe aanvragen of maakt het niet oud hoe oud de kaart is?

Gr. Pascal

*Admin: gegevens in profiel gezet i.v.m. privacy.

Reputatie 7
Badge +21

Bedankt, via een privébericht heb ik de pukcode toegestuurd! Laat je weten of het gelukt is? En een 20 jaar oude simkaart, die mag sowieso denk ik wel een keer vervangen worden :wink:  Maar eerst eens kijken of dit werkt! Laat je het even in dit topic weten (i.p.v privébericht)? Dan kunnen mijn collega's vanmiddag je eventueel nog verder helpen!

Reageer