Goedemiddag
Ik heb een simkaart besteld voor een horloge. Bij ons geeft ie ook aan dat 2g simkaart nodig is. Kan dit gewijzigd worden?
Groetjes
admin: eigen topic aangemaakt
Beste antwoord door Erwin van KPN
Bekijk origineelGoedemiddag
Ik heb een simkaart besteld voor een horloge. Bij ons geeft ie ook aan dat 2g simkaart nodig is. Kan dit gewijzigd worden?
Groetjes
admin: eigen topic aangemaakt
Beste antwoord door Erwin van KPN
Bekijk origineelHoi
Je hebt een prepaid kaartje voor het horloge besteld? Begrijp ik dat goed? Werkt dit kaartje goed in een mobiele telefoon?
Zou je SIMkaart nummer en mobiele nummer van die prepaid in je profiel kunnen zetten en mij hier een seintje geven?
Dat klopt. In de mobiek werkt de simkaart goed. Horloge geeft aan dat er een 2g sinkaart in moet. Mobiel nummer en kaart nummer in profiel gezet.
Ik kan niks beloven maar ik heb een APN instelling van dat nummer aangepast. Soms heeft dit een gunstig effect.Â
Kun jij de watch herstarten en kijken wat er gebeurt? Als dit niet werkt, vrees ik dat je het ergens in de instellingen van de smartwatch moet zoeken.
Hij doet het nu! Super dankje wel!
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.