Beantwoord

smartwatch vraag om 2g netwerk

  • 18 June 2021
  • 5 reacties
  • 88 keer bekeken

Goedemiddag

Ik heb een simkaart besteld voor een horloge. Bij ons geeft ie ook aan dat 2g simkaart nodig is. Kan dit gewijzigd worden?

Groetjes

admin: eigen topic aangemaakt

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 18 June 2021, 19:19

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Hoi @Braaksma . Welkom op het forum.

Je hebt een prepaid kaartje voor het horloge besteld? Begrijp ik dat goed? Werkt dit kaartje goed in een mobiele telefoon?

Zou je SIMkaart nummer en mobiele nummer van die prepaid in je profiel kunnen zetten en mij hier een seintje geven?

Dat klopt. In de mobiek werkt de simkaart goed. Horloge geeft aan dat er een 2g sinkaart in moet. Mobiel nummer en kaart nummer in profiel gezet.

Ik kan niks beloven maar ik heb een APN instelling van dat nummer aangepast. Soms heeft dit een gunstig effect. 

Kun jij de watch herstarten en kijken wat er gebeurt? Als dit niet werkt, vrees ik dat je het ergens in de instellingen van de smartwatch moet zoeken.

Hij doet het nu! Super dankje wel!

Super! Dat is een mooie meevaller. Veel plezier ermee.Â