Beantwoord

sms code prepaid opwaarderen wordt niet geaccepteerd

  • 3 March 2021
  • 6 reacties
  • 230 keer bekeken

Mijn profiel wordt herkend in MijnKPN. Ook mijn tegoed kan ik zien en mijn mobiele nummer wordt ook weergegeven. Na 4 pogingen via opwaarderen en mijn KPN wordt ik niet herkend en ook de aan mij gestuurde  SMS code niet. Ik heb van de 5 pogingen nog 1 over. Het lijkt mij dat je alleen contact kunt opnemen via het forum, want ik zie geen andere mogelijkheden als telefoonnummer of online contact. Ik zou toch wel graag zo snel mogelijk mijn prepaid telefoon, waarvan ik het nummer al ongeveer 20 jaar heb als prepaid van KPN, opgewaardeerd zien. Ik heb de indruk dat KPN het je bewust moeilijk maakt om je probleem op te lossen om dan maar een keuze te maken als een nieuw abonnement. Ik ga dan nog liever over naar een andere provider. Dus KPN kom snel met een oplossingen. Klantenservice? Wat klantenservice!

icon

Beste antwoord door Denise van KPN 4 March 2021, 14:08

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Welkom op ons forum, @vladdermuis! Je probeert jouw prepaid simkaart op te waarderen, maar dit lukt niet. Maak je gebruik van MijnKPN of van de Prepaid app? Deze laatste is speciaal ontwikkeld voor het gebruik van een prepaid simkaart. Je kunt hier doorgaans meer mee als je prepaid hebt dan met de MijnKPN app. Je kunt jouw prepaid ook online opwaarderen. Als je een opwaardeerkaart hebt gekocht en deze probeert te gebruiken, maar dit lukt niet? Dan kijk ik graag even met je mee. Zou je dan je forumprofiel willen aanvullen jouw 06-nummer, het bijbehorende simkaartnummer en de opwaardeercode? Je kunt deze invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je hier een seintje wanneer je jouw profiel hebt ingevuld?

Ik  heb aan uw verzoek voldaan. Ik waardeer op online met de opwaardeer app.

Reputatie 7
Badge +17

Ah, dat had ik dan verkeerd begrepen. Ik dacht dat je probeerde op te waarderen met een opwaardeerkaart. Het lukt dus niet om met de Prepaid app op te waarderen. Vreemd. Krijg je ook iets van een foutmelding te zien?

Lukt het overigens wel om online jouw prepaidkaart op te waarderen?

Ik krijg te zien dat mijn verificatie code onjuist is tot 4 keer toe en telkens met een nieuwe code. Ik heb nog €8, - tegoed en moet dringend opwaarderen. Via een winkel is dit momenteel lastig. Hoop op een snelle oplossing. 

Reputatie 7
Badge +17

Dat is wel erg vreemd. Als je een code hebt aangevraagd, is het belangrijk niet direct een nieuwe aan te vragen. Doe je dit wel, dan komt de oude code te vervallen. Maar ik neem aan dat je dit niet doet. Ik kan zo snel niet verklaren waar dit mis gaat. Ik kan je aanraden om een via onze website te proberen jouw prepaid simkaart op te waarderen. Ik verwacht dat dit wel goed gaat.

Is gelukt, dank je wel.