Beantwoord

SP blokkering Telfort

  • 21 June 2021
  • 1 reactie
  • 122 keer bekeken

Na het plaatsen van de nieuwe simkaart, die ik van KPN moest vervangen, Krijg ik een SP blokkering.

Mijn toestel werkt nu niet meer, want ik heb geen idee wat deze blokkering inhoudt.

Hoe hef ik dit op?

 

Geen antwoord meer nodig, probleem opgelost

icon

Beste antwoord door Anonymous 21 June 2021, 11:27

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Na het plaatsen van de nieuwe simkaart, die ik van KPN moest vervangen, Krijg ik een SP blokkering.

Mijn toestel werkt nu niet meer, want ik heb geen idee wat deze blokkering inhoudt.

Hoe hef ik dit op?

Hallo @GerjanneH , dan heb je waarschijnlijk een zeer oude mobiel (ouder dan ongeveer 10 jaar), waar waarschijnlijk een simlock op zit. Proberen bij een lokale telefoonboer de simlock te laten verwijderen of een ander toestel kopen.