Tegoed niet bijgeschreven na opwaarderen

  • 10 June 2020
  • 12 reacties
  • 268 keer bekeken

Op 30 mei voor 10 euro opgewaardeerd, wel van mijn rekening afgehaald maar werd niet bijgeschreven in  mijn beltegoed 

Wie kan mij helpen aan een aanspreekpunt bij de KPN

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid


12 reacties

Hoi, dat is niet bedoeling.

Bij welke dienst heb je beltegoed opgewaardeerd bv. beltegoed.nl of opwaarderen.nl of anders.

Het lijkt me dat je het niet via de kpn site zelf hebt gedaan, dan lijkt me dit uitgesloten.

(KPN moderators komen hier ook, maar hun wachtrij is momenteel ca. 5 dagen)

Prepaid beltegoed opwaarderen dat ik al vele jaren gebruik

Wat een ongelooflijk vaag antwoord, sorry hoor.:neutral_face:

Maar is dat via kpn.com of bijvoorbeeld opwaarderen.nl of beltegoed.nl, hema.nl etc...

Sorry ik weet niet hoe ik dat moet omschrijven maar ik weet wel dat het naar de KPN gegaan is daarbij heb ik bij mijn wetens geen klantnummer dus de vraag is waarom is dat tientje niet bij mijn beltegoed gekomen dat ik op 30 mei besteld heb.

Dat tientje opwaardering is naar banknummer  NL09ing0000667024 gegaan op 30 mei 2020

Okee.

Een KPN moderator kan en zal je verder helpen (wachtrij 5 dagen; dus nog 3). Vul je voor hem/haar vast je gegevens in in je forumprofiel (alleen daar en niet hier). Het 06 nummer kan op de regel Persoonlijke opmerkingen.
Onderaan het formulier gegevens opslaan.

Mocht je ondertussen dringend om beltegoed verlegen zitten dan kun je een bonnetje kopen bij de kassa/klantendesk van de supermarkt of tijdschriftenwinkel.

Het gaat om prepaid opwaarderen met tien euro, wel geld kwijt, geen beltegoed 

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 6
Badge +6

Hoe heb je opgewaardeerd? Via kpn?

Is je nummer nog wel actief, dus kan je zelf nog bellen of gebeld worden?

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Ik kan normaal bellen en gebeld worden

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Cees van Yperen Ik ga voor je nakijken wat er is gebeurd. Kun je vertellen hóe je hebt opgewaardeerd? Als je je Forum Profiel update met je mobiele nummer en het nummer van je simkaart kan ik kijken wat er is gebeurd. 

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Cees van Yperen Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Is alles ondertussen opgelost of heb je nog hulp nodig? Ik lees het graag. 

ik geloof dat het wel opgelost is, met mijn kleine kennis van zaken zal dat tientje wel opgegaan zijn aan verbindingen door het niet uitschakelen.

 

Ieder geval hartelijk dank voor de moeite

 

vrg Cees

Reageer