Beantwoord

Tegoed opeens verdwenen?

  • 24 July 2021
  • 2 reacties
  • 81 keer bekeken

Gisteren heb ik in Nederland een 1Gb bundel gekocht voor 10 euro. Die is een maand gelding.

 Op dat moment had ik nog ruim 18 euro beltegoed erop staan. 

Nu kijk ik in de prepaid app en zie ik dat èn geen beltegoed meer heb en ook geen bundel heb. Bij de verbruiksgeschiedenis staat dat er maar 18 cent is gebruikt uit de gewone bundel. Er is ook te zien dat er voor 10 euro een bundel is gekocht. Maar in de tab " overzicht " staat alles op 0.

Hoe kan nu alles weg is? En vervelender: ik wil gebruik maken van mijn smartphone... :-(

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 26 July 2021, 21:11

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @IlseNelisse, Welkom op ons forum!
Ik vrees dat je beltegoed toch érgens aan op is gegaan. Als je verbonden bent met 4G voordat je de bundel had kan dat heel snel gaan met internetverbruik.
Begrijp ik dat je 1GB bundel ook ineens op is? Vaak kun je in de instellingen van je toestel inzien welke apps wanneer data verbruikt hebben.

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!