Beantwoord

Tijdelijke prepaid simkaart als dual sim naast USA simkaart in iphone

  • 23 June 2023
  • 3 reacties
  • 83 keer bekeken

Voor 2 weken komt een amerikaanse kennis nederland bezoeken. 

Daarbij heeft ze met haar amerikaanse telefoon+provider geen directe internet en telefonie in nederland. 

Is het mogelijk om naast de amerikaanse simkaart een prepaid simkaart als Dual Sim toe te voegen zodat ze voordelig gebruik kan maken van internet en telefonie in nederland? 

Alvast bedankt! 

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 27 June 2023, 20:41

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi @jasper1712, welkom hier. 

Ik denk graag met je mee. Dual Sim zou ik ik in dit geval niet aanbevelen. Wat ze wel kunnen is een prepaid simkaart los kopen, en indien het toestel geschikt is, ernaast doen. Met een bundel erbij zijn ze volgens mij voorzien. 

Hi @jasper1712, welkom hier. 

Ik denk graag met je mee. Dual Sim zou ik ik in dit geval niet aanbevelen. Wat ze wel kunnen is een prepaid simkaart los kopen, en indien het toestel geschikt is, ernaast doen. Met een bundel erbij zijn ze volgens mij voorzien. 


Bedankt voor je reactie! 
Wat is de reden dat je een dualsim (Amerikaanse Sim en dus Prepaid Sim online toevoegen) niet zou aanbevelen? Zoals ik weet heeft het toestel (iphone 11) geen mogelijkheid tot het aanbrengen van 2 fysieke simkaarten. 

Reputatie 7
Badge +24

Hi @jasper1712, welkom hier. 

Ik denk graag met je mee. Dual Sim zou ik ik in dit geval niet aanbevelen. Wat ze wel kunnen is een prepaid simkaart los kopen, en indien het toestel geschikt is, ernaast doen. Met een bundel erbij zijn ze volgens mij voorzien. 


Bedankt voor je reactie! 
Wat is de reden dat je een dualsim (Amerikaanse Sim en dus Prepaid Sim online toevoegen) niet zou aanbevelen? Zoals ik weet heeft het toestel (iphone 11) geen mogelijkheid tot het aanbrengen van 2 fysieke simkaarten. 

Omdat prepaid en e-sim (nog) niet werkt bij ons. Helaas. 😔