Vraag

Van abonnement naar prepaid, simkaart werkt niet in het buitenland

  • 5 April 2024
  • 1 reactie
  • 24 keer bekeken

Ik ben geƫmigreerd binnen EU, zodoende abonnement omgezet in prepaid. Dit is met een e-sim. Ik kan niet meer bellen of gebeld worden met dit nummer.

Hoe is dit op te lossen?


1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Ai @Mrgreenery, als je E-sim niet werkt na het omzetten van je abonnement naar Prepaid, is daar helaas geen makkelijke en snelle oplossing voorĀ šŸ˜“

Het aanvragen van E-sim bij PrepaidĀ is niet mogelijk, met als enige uitzondering het omzetten van een abonnement naar een Prepaid aansluiting zoals bij jou nu het geval is. Waarom je E-sim nu niet werkt is me niet helemaal duidelijk, maar feit is wel dat we niet de mogelijkheid hebben om nu alsnog een E-sim actief te krijgen bij je Prepaid nummer.

Wat we wel kunnen doen is een nieuwe fysieke simkaart opsturen, naar een Nederlands adres. Mocht je dus familie/vrienden/kennissen hebben die de simkaart voor je zouden kunnen doorsturen, dan kan je het beste even bellen met 0800-0402/+31612001200, zodat mijn collega's je hier verder mee kunnen helpen. Via Facebook of X word je ook snel geholpen, mocht je lieverĀ niet willen bellen vanwege de kosten.Ā 

Reageer