Beantwoord

Verdwenen beltegoed. Ik kom van Telfort, heeft het daar mee te maken?

  • 28 October 2021
  • 1 reactie
  • 41 keer bekeken

Ik heb heb nieuw toestel gekocht (Nokia 3.4) en hier een nieuwe simkaart prepaid bijgekocht met gratis 10 euro beltegoed. dit beltegoed bleek ineens verdwenen dus opgewaardeerd met nog eens 10 euro dit blijkt nu ook verdwenen.

Daarnaast kreeg ik een sms van KPN (voorheen Telfort) dat mijn oude simkaart in mijn oude toestel (samsung zeer oud) binnenkort niet meer bruikbaar zou zijn en ik een nieuwe simkaart toegestuurd zou krijgen en het oude beltegoed daarop zou staan. Is ook gebeurt.

Omdat mijn nieuwe Nokia 2 simkaarten kan hebben heb ik mijn oude nummer op de nieuwe simkaart met mijn oude beltegoed ook in de nieuwe Nokia gedaan (de toegestuurde nieuwe vervangende simkaart werkte niet in mijn oude toestel)

Ook van mijn oude nummer is ineens al het beltegoed verdwenen terwijl ik met dat toestel helemaal niet gebeld heb.

Ik heb inmiddels op het forum gelezen dat het probleem in de instelling van de mobiele data zit heb ik deze nu uitgezet.

Omdat ik met mijn oude nummer van Telfort afkom en met de gang van zaken rond de mobiele data niet op de hoogte was, zou ik graag al mijn beltegoed teruggestort zien worden

Vriendelijke groeten Jan Fraanje

icon

Beste antwoord door Noordzee 28 October 2021, 10:53

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Jan Fraanje ,

Vervelend dat jouw beltegoed is opgegaan aan Mobiele Data. 

Maar een instelling in jouw telefoon is jouw eigen verantwoordelijkheid. KPN gaat het beltegoed niet vergoeden. 

Â