Vraag

Verkeerde bundel aangeschaft

  • 13 March 2023
  • 4 reacties
  • 108 keer bekeken

Hi,

Ik heb per ongeluk een verkeerde bundel aangezet. Is het mogelijk om het geld van deze bundel terug te krijgen?

Groeten,
Inge


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Helaas kan KPN geen bundels deactiveren, je moet wachten totdat die verloopt na 31 dagen. Alleen als de bundel dan ongebruikt verlopen is, zal KPN die uitgave wel vergoeden. 
Plaats daarvoor alvast je gegevens in je forumprofiel met je 06-nummer en het simkaartnummer in het veld “Persoonlijke opmerkingen”, dan regelt een KPN moderator dat t.z.t.

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @IngeHA, welkom op het KPN Forum!

Wat @RBxx zegt, klopt. Als de bundel ongebruikt verlopen is, dan wil ik deze wel voor je vergoeden. Stuur je mij in dit topic een berichtje als de bundel verlopen is? Vergeet niet om tegen die tijd ook je profiel in te vullen zoals @RBxx zegt. Dan kan ik dan meteen kijken wat ik voor je kan betekenen.

Hallo Denise_,

Een maand geleden heb ik dit topic aangemaakt. Op dit moment is mijn bundel (ongebruikt) verlopen. Is het mogelijk dat ik deze bundel vergoed krijg?

Ik zie graag een reactie.

Met vriendelijke groet,

Inge Hooch Antink

Reputatie 7
Badge +24

Hi Inge, ik neem het even over van Denise in verband met een paar vrije dagen. Ik heb de bundel voor je gecrediteerd.