Beantwoord

Voicemail verwijderen

  • 24 March 2020
  • 3 reacties
  • 347 keer bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Mijn vader heeft een prepay kaartje in zijn senioren telefoon ik probeer hem dus te bellen maar ik krijg de voicemail hoe krijg ik de voicemail eraf want het is een man van 88 jaar die in een verzorginghuis zit dus ik kan niet bij hem komenĀ  dus moet er een manier zijn dat het eraf kan ik kan op het moment niet anders met hem comunicerenĀ  omdat zijn vaste telefoon en tv ook aangevraagd zijn via KPN en die mogen tot op heden nog niet binnen wat erg lastig isĀ  en vervelend.

graag zo snel mogeleijk een oplossing.

icon

Beste antwoord door PeterG 24 March 2020, 16:58

Bekijk origineel

3 reacties

Als je direct de voicemail krijgt dan is zijn telefoon uit. Dan krijg je 'm ook niet als voicemail uit staat.

Als je niet wilt dat je na 24 seconden de voicemail krijgt als zijn telefoon wel aan staat, dan moet je op zijn toestel 12339 kiezen. Dan is vm geheel buitenspel.

Het kan dus alleen op zijn toestel uitgezet maar de verzorgingshuizen laten op dit moment geen bezoek toe. Misschien kan een medewerker van het huis even zijn vm uitzetten?

Hij moet wel regelmatig zelf bellen om zijn aansluiting geldig te houden.

Reputatie 7
Badge +21

Goedenavond @Vries de, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht.

Ik begrijp dat je dit snel wil oplossen, echter kunnen wij vanuit de systemen hier niet zoveel mee. Zoals op de website omschreven staat kan je dit regelen vanaf het toestel:

  • ZetĀ voicemail aanĀ door teĀ bellenĀ naarĀ 12331Ā ofĀ SMS AANĀ naarĀ 1233.
  • ZetĀ voicemail uitĀ door teĀ bellenĀ naarĀ 12339Ā ofĀ SMS 'UIT'Ā naarĀ 1233.

En inderdaad misschien even iemand van het verzorgingstehuis vragen om dit uit te voeren. Zij zullen hier vast en zeker begrip voor hebben!

Wat betreft de vaste aansluiting, wanneer is de wensdatum / installatiedatum?Ā 

Reputatie 7
Badge +21

@Vries de, ik heb geen reactie meer gehad. Kan ik je hier nog bij helpen?

Reageer