Beantwoord

Waar is mijn prepaid tegoed gebleven?

  • 2 June 2020
  • 3 reacties
  • 174 keer bekeken

Goedendag, 

 

In mei een prepaid kaart aangeschaft voor mijn zoontje met 2,50€ beltegoed en na activatie van mijn kpn 7,50 € bonus aan beltegoed.

Nu in juni een SMS van kpn dat beltegoed minder bedraagt dan 1 €.

Bij verbruik in de app is te zien dat er slechts 0,35 € verbruikt is. Waar is het beltegoed gebleven?

icon

Beste antwoord door Misja20 4 June 2020, 11:29

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 6
Badge +6

De 7,50 euro gratis tegoed wat je krijgt is bonus beltegoed en moet je opvragen via *107#

Je standaard beltegoed moet je opvragen via *101# weet niet of je dat al wist en of het dan wel klopt.

Als je zoon niet gebruikt maakt van een (data) bundel, kan je ook beter mobiele gegevens uitschakelen om eventuele data kosten te voorkomen, zelfs als je niet gebruik maakt van mobiel internet stuurt je mobiel toch altijd wat data door en dat kost geld, dat kan je voorkomen door mobiele gegevens uit te schakelen.

Je kan dan nog wel gewoon via Wifi internetten.

Nog 1 tip: Schakel voor je zoon het Bonus tariefplan in: https://www.kpn.com/service/mobiel/prepaid-opwaarderen/bonustariefplan.htm

Bij elke opwaardering krijg je dan telkens een mooi bedrag aan gratis beltegoed, kan je weliswaar niet gebruiken voor bundels, maar wel voor internet per mb, smsjes en bellen.

 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Lewin, heeft dit je vraag beantwoord?
 

Reputatie 7
Badge +20

We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!