Waar kan ik eenmalig mijn prepaid opwaarderen?

  • 21 July 2021
  • 4 reacties
  • 146 keer bekeken

Ik moest mijn prepaid beltegoed opwaarderen.  Ik wil dat gewoon eenmalig doen wanneer het nodig is. Ik kon het op de site niet vinden, terwijl het in een instructiefilmpje zo simpel werd voorgesteld. Via chatcontact lukte het ook niet omdat het blijkbaar niet mogelijk was om de link te geven naar de plek waar het kon. Voor €1,49 is het mogelijk om bij beltegoed .nl het tegoed zonder zoektocht en ergernis te doen.  Volgende keer koop ik in de supermarkt wel beltegoed want met de site en de chat van KPN ben ik helemaal klaar!


Admin: topic verplaatst naar juiste board


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Hoi. Wat vervelend dat je de pagina niet kon vinden. Hier kun je de opwaardeerpagina van kpn krijgen.

https://www.kpn.com/prepaid/opwaarderen.htm .

Het is toch niet zo moeilijk te vinden. Je opent kpn.com en via het :mag: zoek je op opwaarderen prepaid en heb ik bovenstaande gevonden. 

En via kpn.com onder service (ook bovenaan deze pagina) → mobiel → meer service voor mobiel staat het direct bovenaan in het blokje 'prepaid'.

Je kent de gebruiksvoorwaarden waaronder een prepaid geldig blijft?

Minstens 1 x per 180 dagen (net geen 6 maanden) zelf bellen met verbinding, sms verzenden, internet gebruiken via 4G. Opwaarderen is dan alleen nodig indien het tegoed te veel slinkt.

Het enige wat bij mij te zien bij mij onder de in het groen geschreven prepaid opwaarderen staat dit teken…………. 

 

Oh, wat gek. Hier werkt ie wel.

hier Windows 10 en in Google Chrome, Firefox én Edge Chromium. 

Reputatie 7
Badge +24

Hi Henk, welkom hier. 

Lukt het met meerdere browsers niet? Zou je hier een screenshot willen plaatsen van wat je precies ziet?