Vraag

Wanneer gebruik je de pincode in de Prepaid app?

  • 6 February 2022
  • 3 reacties
  • 46 keer bekeken

In de Instellingen van de Prepaid app staat de rubriek: “Pincode”. Wanneer moet ik die pincode gebruiken? Is die nodig voor toegang tot de app? Of voor een bepaalde actie in de app?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 5
Badge +8

Hoi @Markenmeer, een goeie vraag heb je daar. De pincode in de prepaid app is niet om in te loggen maar voor aankopen zoals bijvoorbeeld voordeel bundels

Dan heb ik een vervolgvraag: Is die pincode in de prepaid app - laten we zeggen voor aankoop van een voordeelbundel - een andere pincode dan die je kunt instellen in de MijnKPN-omgeving voor prepaid mobiel opwaarderen? Of is het dezelfde?

Ik kan wel gaan uitproberen in de app, maar instellen van de pincode in de MijnKPN-omgeving gaf vorig jaar problemen. Ik hoor daarom graag eerst vooraf hoe het zit. Ter info: mijn prepaid nummer is gekoppeld aan mijn MijnKPN.

Reputatie 5
Badge +8

Het gaat inderdaad om verschillende pincodes. Ze staan verder ook los van elkaar.