Beantwoord

wanneer komt mijn nieuwe simkaart.

  • 3 September 2020
  • 11 reacties
  • 291 keer bekeken

Heb een nieuwe simkaart besteld, zou binnen 2 dagen geleverd worden, niet dus.

wel een bericht gekregen via de e-mail en sms dat ie opgestuurd worden, maar tot op heden niets ontvangen.

via de chat word ik niks wijzer, die verwijzen me weer dat ik een nieuwe aan moet vragen....

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 4 September 2020, 16:33

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Hoi @M N, welkom! Een simkaart komt inderdaad meestal binnen 2 dagen. Hij wordt bezorgd met reguliere briefpost. Controleer voor de zekerheid of hij niet tussen andere post (of in de oud papier bak) is beland. Als hij echt niet te vinden is, en er zijn al meerdere dagen voorbij, dan raad ik je ook aan om opnieuw een nieuwe simkaart aan te vragen via je MijnKPN.

En dan? Opnieuw betalen?

Is niet bij oud papier terecht gekomen.

via de buurtapp en div buren nagevraagd of ie daar bezorgd is, niet dus.

ik ga niet opnieuw betalen, dat zou n erg slechte service zijn van KPN.

Reputatie 7
Badge +30

Jammer dat hij niet boven water is gekomen, @M N :( Je geeft aan dat je betaald hebt. Het gaat dan om een prepaid simkaart?

Vul in dat geval alvast je forumprofiel in met je 06-nummer en adres. Bestel dan, inderdaad tegen betaling, een nieuwe. Laat hier weten zodra je die hebt en hij actief is. Dan vergoed ik de kosten van de eerdere simkaart die niet kwam.

Sorry maar ik vertrouw het niet meer, kreeg te horen via e-mail en sms dat ie verzonden werd en er kwam niks.

weer opnieuw betalen en weer afwachten of ie nu wel komt en of het terug betaald word… nou nee.

service zou beter zijn als er van jullie kant af een nieuwe toegestuurd wordt.

ik heb zeer mijn bedenkingen of ie verstuurd is.

zou binnenkort overgaan van prepaid naar abonnement maar met deze ervaring zeker niet naar KPN.

Reputatie 7
Badge +30

Als je een simkaart besteld wordt deze ook gewoon verzonden, en in 99,9 van de 100 gevallen komt hij ook gewoon netjes binnen. Maar het blijft mensenwerk, zowel bij onze logistiek en vooral ook bij PostNL. Dus er kan eens iets misgaan. Voor prepaid kan ik geen nieuwe simkaarten opsturen, vandaar deze manier. Als je het niet opnieuw via het formulier wilt proberen kun je ook naar de winkel gaan. Je krijgt de nieuwe kaart dan gelijk mee. Maar ook daar kost het je €4,99 aan beltegoed. 

Welke van die twee opties je ook kiest, ik heb al aangegeven dat ik de kosten hiervoor vergoedt. Maar daarvoor moet ik je dan wel in het systeem kunnen vinden. En daarvoor heb ik de gegevens nodig. Dus vul vooral je forumprofiel in. Ik heb in ieder geval je 06-nummer en NAW gegevens nodig. Als je het nummer nog niet hebt geregistreerd voor een MijnKPN, dan heb ik ook het simkaartnummer nodig. 

 

Ik wacht wel tot mijn beltegoed op is en stap dan over naar een andere provider.

helaas kan ik KPN aan niemand aan bevelen.

Als je het geld wel kunt terugstorten vd nieuwe simkaart lijkt mij dat je dat ook kunt doen voor deze niet geleverde simkaart.

Te laat zag ik dat er veel vaker simkaarten niet aankomen bij de klanten, lekker verdienen zo.

weer n les geleerd dus.…

weggegooid geld!

zou misschien handig zijn als er op de site staat dat je vervangende simkaart kunt halen bij de winkel, dan krijg je niet dit soort dingen, wachten tot je n ons weegt en niks krijgen.

Reputatie 7
Badge +30

Zoals ik al zei, ik kan crediteren, maar dan moet ik je wel in het systeem kunnen vinden. Als jij ervoor kiest om niet opnieuw een simkaart te bestellen, dat is ook goed. Maar dan heb ik alsnog gegevens nodig.

Dus vul vooral je forumprofiel in. Ik heb in ieder geval je 06-nummer en NAW gegevens nodig. Als je het nummer nog niet hebt geregistreerd voor een MijnKPN, dan heb ik ook het simkaartnummer nodig. 

 

Mijn NMR is ***  de rest is ingevuld bij mijn KPN 

Mijn simkaart NMR is ***

ik zie graag de restitutie tegemoet ..

 

blijf Mn oude mobiel wel gebruiken tot mijn beltegoed op is en ik overstap op n andere provider.

 

dan krijg automatisch een nw simkaart.

 

Admin: gegevens verborgen i.v.m. privacy

Reputatie 7
Badge +30

Dank je, @M N. Ik heb zojuist €4,99 toegevoegd aan je beltegoed :) 

Ik zie het, hartelijk dank voor je moeite.

 

gr en een fijne dag.

 

Â