Beantwoord

Toestemming aansluiting glasvezel van berm naar woning

  • 20 September 2021
  • 4 reacties
  • 280 keer bekeken

Had ik al via Uw site toestemming gegeven om de glasvezelkabel tot in de woning te brengen?

Kan ik voor TV en internet bij mijn huidige provider blijven?

icon

Beste antwoord door Ward_ 20 September 2021, 22:32

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

hoe weet ik of ik kpn al eerder toestemming heb gegeven?

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @John Smeur je bent hier op het forum van de provider KPN.

Voor zaken rond de aanleg van KPN glasvezel moet je zijn bij KPN Netwerk.
Zelf regelen | KPN Netwerk  of  Service en contact | KPN Netwerk
 

Kan ik voor TV en internet bij mijn huidige provider blijven?

Ja, als jouw provider nu via de KPN telefoonlijn levert dan kan dat.

Door KPNnetwerk of glasdraad te contacteren, net welke bij jou die glasvezel in de grond legt, je bent hier bij KPN de provider, zijn twee verschillende bedrijven.

En als de glasvezel van KPN is kan je gewoon bij je oude provider blijven, of dit over de glasvezel zou kunnen ligt geheel aan die provider, KPN maakt het mogelijk, tijzij het via Glasdraad is, dat duurt nog even tot er ook anderen overheen kunnen leveren.

Reputatie 7
Badge +10

@John Smeur Zoals gezegd kan je de eerste vraag stellen bij KPN Netwerk, de netbeheerder.

Antwoord op de tweede vraag. Ja. Als je nu bij Ziggo zit kan je daar blijven maar dan niet via de glasvezelaansluiting aangezien zij hun eigen coax aansluiting gebruiken. Maar goed, dan kan je nog steeds kosteloos de glasvezelaansluiting binnen laten brengen. Je hoeft er nu nog niks mee te doen. 

Zit je nu bij een andere provider, dan maak je gebruik van de voormalige telefoonlijn en dan kan je straks bij je eigen provider overstappen op glasvezel.Â