Beantwoord

aansluitkosten

  • 10 January 2021
  • 25 reacties
  • 262 keer bekeken

Reputatie 1

Bij het afsluiten van mijn abonnement heeft de medewerker mij beloofd dat is geen aansluitkosten verschuldigd zou zijn. Hij vertelde mij dat op de eerste nota deze kosten wel staan, maar op de tweede nota zouden worden verrekend. Dit is helaas niet gebeurd. Graag uw reactie!

 

mvg

Hans Muller

klantnummer *******

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

icon

Beste antwoord door Jan van KPN 19 January 2021, 14:41

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

25 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Goedemiddag @Palmpje en welkom hier op het KPN Forum!

 

Goed dat je dit kenbaar maakt want als dit is toegezegd en afgesproken, dient daar natuurlijk wel opvolging aan te worden gegeven. Hoe heb je het desbetreffende abonnement precies afgesloten; in de winkel, online of heb je hier over gebeld? Kun je anders voor mij je forumprofiel invullen? Dan kan ik meteen je klantdossier erbij pakken om vanuit daar verder te kijken! Kun je me trouwens een seintje geven zodra je je forumprofiel hebt ingevuld, alvast bedankt!

Reputatie 1

Ik heb het telefonisch besteld. Dat ging heel soepel. Omdat in oud KPN pensionado ben zouden de aansluit kosten bij de tweede nota in mindering worden gebracht. Dat kon niet anders volgens je collega. Ik dacht dat ik met Michael had gesproken. Profiel is/was al bijgewerkt! Mvg Hans

Reputatie 7
Badge +12

Yes, dankjewel! Uit automatisme vroeg ik je om het forumprofiel voor me in te vullen maar ik zie nu dat je dat al had gedaan :) Weet je nog wanneer dit gesprek, waarin is toegezegd dat de aansluitkosten vergoed zouden worden, ongeveer heeft plaatsgevonden?

Reputatie 1

Jazeker:

0800 nummers gratis

DatumTijd Nummer gebeld Plaats/Regio Tijdsduur

13 nov 16:01 08000402 0800 nummer 0:25:02 0,00

18 nov 10:47 08000402 0800 nummer 0:08:14 0,00

19 nov 08:46 08000402 0800 nummer 0:07:48 0,00

28 nov 14:26 08000402 0800 nummer 0:05:12 0,00

Totaal 0800 nummers gratis 0,00

 

Denk 13 november 16.01 uur, dit is het langste gesprek. Ga maar terugluisteren. Haha

De rest is omdat ik een kabelstoring had!

 

Succes

Reputatie 7
Badge +24

Denk 13 november 16.01 uur, dit is het langste gesprek. Ga maar terugluisteren.

Volgens mij valt er helemaal niets terug te luisteren. Het zou voor het eerst zijn dat ik hier op het forum lees dat da kan.

Reputatie 1

Dit gesprek wordt opgenomen voor trainingsdoeleinden!!

Reputatie 6
Badge +7

Kan worden opgenomen?

Reputatie 7
Badge +24

Dit gesprek wordt opgenomen voor trainingsdoeleinden!!

Ja... en? Ten eerste het woordje "kan". En ten tweede wil dan nog niet zeggen dat een andere KPN medewerker dat later zomaar terug kan luisteren. De kans is zelfs aanwezig dat het gesprek anoniem opgeslagen word. Dus dat er geen tijd/datum/klantnummer/naam medewerker bij opgeslagen word en dat dus later onmogenlijk is om het gesprek op te zoeken.

Reputatie 1

Ok, jammer(maar toch wel beter), dan moet ik maar op mijn woord geloofd worden.

Reputatie 7
Badge +24

Ik vermoed dat het wel terug geluisterd kan worden. In geval van een rechtzaak, waarbij er dingen in het gesprek gezegd zijn die gunstig uitpakken voor KPN, dan zullen ze het opeens wel hebben denk ik...

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @Palmpje , ik heb de gespreksnotitie teruggevonden en contact gehad met de collega die je destijds hebt gesproken en op basis daarvan de aansluitkosten voor je vergoed. Dit bedrag zal op de eerstvolgende factuur in mindering worden gebracht!

Goedenavond

vorige maand telefonisch een abonnement voor mijn mobiel afgesloten. Mij is toegezegd dat ik geen aansluitkosten hoef te betalen. Echter krijg ik net de factuur waarop wel deze kosten staan

 

graag jullie reactie

Hallo @Melvin43 , staat het ook in je contract dat je geen aansluitkosten hoeft te betalen?

@JanD  het is mij toegezegd door de medewerker welke mij telefonisch heeft geholpen bij het afsluiten van een nieuw abonnement 

Je moet het zwart-op-wit hebben anders heb je geen poot om op te staan @Melvin43 

@JanD ik ga ervan uit dat het gesprek is opgenomen en dat er dus een gespreksnotitie zal zijn

Reputatie 7
Badge +12

Goedemiddag @Melvin43!

 

Dan kijk ik graag eens met je mee. Zou je daarom je forumprofiel voor me in willen vullen en kun je een seintje geven zodra je dit hebt gedaan? Als mijn collega hier een notitie van heeft gemaakt dan kan ik deze kosten voor je vergoeden!

@JanZ_  ik heb mijn profiel bijgewerkt

mvgr

Reputatie 7
Badge +12

@JanZ_  ik heb mijn profiel bijgewerkt

mvgr

Yes, bedankt voor jet aanvullen van je profiel.

 

Ik zie dat je op 7 maart contact hebt gehad hierover alleen geen aantekening dat de aansluitkosten vergoed zouden worden :( Het spijt me ontzettend maar ik kan je hierin ook niet tegemoetkomen. 

@JanZ_ bedankt voor het nakijken. Jammer dat mij wel iets wordt toegezegd op het moment dat ik bij jullie een nieuw abonnement afsluit, maar dit niet wordt nagekomen. Wellicht dat betreffende persoon hier op aangesproken kan worden!

@JanZ_ komt ook nog eens bij dat ik al jarenlang met alle tevredenheid abonnee ben van KPN en dan moet ik alsnog aansluitkosten betalen voor een extra product welke ik bij jullie afneem

Reputatie 7
Badge +24

@JanZ_ komt ook nog eens bij dat ik al jarenlang met alle tevredenheid abonnee ben van KPN en dan moet ik alsnog aansluitkosten betalen voor een extra product welke ik bij jullie afneem

Ja, dat is normaal. Zo werkt dat bij KPN. 

Reputatie 7
Badge +12

@JanZ_ bedankt voor het nakijken. Jammer dat mij wel iets wordt toegezegd op het moment dat ik bij jullie een nieuw abonnement afsluit, maar dit niet wordt nagekomen. Wellicht dat betreffende persoon hier op aangesproken kan worden!

Dat is zeker heel erg jammer en ik snap vanuit jouw kant de teleurstelling ook maar al te goed. Ik zie dat je hier 7 maart contact over hebt gehad; is toen ook deze toezegging gedaan dat de aansluitkosten vergoed zouden worden? In dat geval zal ik er zeker voor zorgen dat deze feedback bij de collega in kwestie terecht komt. 

@JanZ_ ik heb op 7 maart telefonisch contact gehad met een medewerker van jullie en toen is inderdaad gezegd dat ik geen aansluitkosten hoef te betalen. Het gaat mij niet zozeer om die kosten, maar wel om het feit dat afspraken niet worden nagekomen. Als ik dat bij jullie niet doe krijg ik ook boze brieven

Reputatie 7
Badge +12

Begrijpelijk hoor, dat ben ik ook helemaal met je eens; als er een toezegging wordt gedaan, dan dient deze ook te worden nagekomen. Ik ga deze casus in ieder geval doorzetten naar de collega in kwestie die je destijds hebt gesproken en laten we eerst even wachten wat daar uit gaat komen.