Beantwoord

Aanvraag installatie

  • 27 January 2021
  • 1 reactie
  • 35 keer bekeken

Hallo

 

Ik zou graag een afspraak inplannen met de monteur voor de installatie van Internet in ons huis (deze dienst zou standaard erbij geleverd worden). Ik heb tot op heden nog geen e-mail met link ontvangen om een afspraak te maken. Wel heb ik een mail ontvangen dat een pakket onderweg is. Op 3-februari zou de verbinding actief worden dus wordt redelijk kort dag om iets te plannen. Dit is wel wenselijk ivm met thuiswerken en kinderen die nu thuisonderwijs volgen.

Tevens zal er nog een glasvezel aansluitpunt gemaakt moeten worden aangezien dit nu de enige aansluiting is. Heb begrepen van andere berichten van het Forum dat alleen een montuer dit mag doen

Zouden jullie aub een link kunnen sturen waarmee ik voor 3-2 een afspraak kan plannen?

 

Bij voorbaat dank,

Met vriendelijke groet.

Marcel van Hulst

 

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

icon

Beste antwoord door Bart_ 28 January 2021, 14:41

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Marcel van Hulst De snelste manier om dit in orde te maken is om contact op te nemen met onze klantenservice; je bereikt ze door te bellen met 0800-0402 of een chat te starten via de website.