Beantwoord

Airpods aanvragen bij Galaxy A55 lukt echt niet

  • 20 April 2024
  • 2 reacties
  • 69 keer bekeken

Ik heb contact gezocht met Samsung, ik heb alles gedaan wat er is aangegeven, maar ik kan geen airpods aanvragen op de nieuwe aangeschafte telefoon Galaxy A55 die wij 4 april hebben gekocht. Beide telefoons staan op mijn naam. Het doet niet goed aan je gemoed, dat ondanks erop te zijn gewezen dat voor elke telefoon er airpods zijn, wij geen 2e exemplaar kunnen aanvragen. Alles wordt gewijzigd. Ik ben gisteren begonnen en heden de gehele dag gezette tijden ermee bezig geweest. Toen ik op uw forum een link zag, dacht ik het hier nogmaals te proberen. Helaas. Teleurstellend is het dat dit niet wil lukken

icon

Beste antwoord door RBxx 20 April 2024, 17:37

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +24

... wij geen 2e exemplaar kunnen aanvragen. 

Wat bedoelt u hier mee? Voor het ene toestel lukt het wel, voor het andere toestel niet?

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @José van der Horn 

Volgens de Samsung website (https://www.samsung.com/nl/promo/promo/?id=D5UAX95LUAE9W) geldt de volgende voorwaarde (zie bijzondere voorwaarden)

Je kunt maximaal één keer deelnemen per aangekocht product en maximaal drie keer deelnemen per huishouden.

Je zou de Galaxy Buds dus via die link voor beide toestellen apart moeten kunnen aanvragen. Vul je wel duidelijk de gegevens van beide toestellen afzonderlijk in met de bijbehorende documenten?

Het is een actie van Samsung, dus KPN kan hier niet verder mee helpen. Als je vragen of opmerkingen hebt over je deelname aan deze promotie, kun je contact met Samsung opnemen via 088-9090100 (lokaal tarief). Kijk op www.samsung.com/nl/contact voor meer informatie.

Reageer