Beantwoord

Belminuten en MB's worden niet meegenomen naar de nieuwe maand

  • 26 May 2020
  • 10 reacties
  • 147 keer bekeken

Goedendag,

mijn belminuten en MB’s worden nog steeds niet meegenomen naar de nieuwe maand, sinds de migratie naar KPN. Kunt u dit voor mij regelen? 

Bij voorbaat dank.

 

M.v.g.,

 

Roland

 

 

 

icon

Beste antwoord door Roland_K 7 June 2020, 14:06

Bekijk origineel

10 reacties

Hallo @Roland_K , als je in MijnKPN kijkt wat zie je dan? Alleen de mb's en belminuten van de nieuwe periode?

Hoeveel mb krijg je standaard per maand zonder de verdubbeling?

Kun je eens een schermafdruk maken van je mb's en belminuten? Tel.nummer wel even verbergen.

 

Klopt, ik zie alleen de belminuten en MB’s van de nieuwe maand. Iedere keer staat het weer “netjes” op 12000 MB en 450 belminuten. Voorheen bij Telfort ging het altijd goed. Ik heb geen verdubbeling aan staan. (ik maak gebruik van een ander product).

Hallo @Roland_K , je hebt een mobiel abo met 12Gb en 450 minuten per maand?

En dat wordt iedere nieuwe periode weer schoon opgeleverd zonder rekening te houden met overgebleven minuten/data van de afgelopen 2 periodes?

Ik zou dan even bellen, chatten of de reactie van een moderator afwachten.

Succes.

Voor zover ik weer doet KPN dat niet, maar wellicht zijn er uitzonderingen.

Voor zover ik weer doet KPN dat niet, maar wellicht zijn er uitzonderingen.

Hallo @Henk2304 , @Roland_K is een voormalig TFT-klant die automatisch gemigreerd is naar KPN en daar behoort het onder de TFT-voorwaarden gewoon te blijven werken.

 

Reputatie 7
Badge +21

Goedemiddag @Roland_K, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

In principe zou het meenemen van je overgebleven bundel gewoon goed moeten gaan! Maar ik kijk graag met je mee wat hierin fout gaat of lijkt te gaan.. Voor zover ik weet kan je je tegoed voor 2 maanden meenemen en wordt het daarna verwijderd. Kan het zijn dat je elke keer zoveel overhoudt, dat het zo hoog blijft?

Kan je in ieder geval jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en 06-nummer? Dan zoek ik alvast het een en ander voor je uit!

Reputatie 7
Badge +21

@Roland_K , ik heb geen reactie meer gezien. Is het voor jou inmiddels opgelost?

@Susan_ , het is uitgelegd en daarmee opgelost. Ik laat het erbij.  Bij Telfort nam ik altijd rond  600 belminuten mee, maar bij KPN wordt het nooit meer dan 450. Volgens de berekening klopt het precies, dus ik laat het erbij.

@Susan_ 

 

@Susan_ 

 

Reageer