Beantwoord

Uitstel van betaling

  • 7 August 2020
  • 5 reacties
  • 868 keer bekeken

Ik zie dat alle maanden zijn betaald behalve juni maar daar kan ik nu niets voor regelen, is het mogelijk hier uitstel voor te krijgen tot 31 aug. en dan 2 maanden betalen. 

icon

Beste antwoord door Noordzee 7 August 2020, 07:06

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Benjamin1985 ,

Je kan een betaling éénmalig uitstellen door een betaalafspraak online te maken. Dit kan voor zowel je vaste als mobiele diensten van KPN 🙂 

Online een betaalafspraak maken lukt alleen wanneer je aan onderstaande voorwaarden voldoet;

  • Je een betaalafspraak wilt maken over het laatst ontvangen factuur 
  • Je niet meer dan 1 factuur hebt openstaan 
  • Als de originele factuurdatum minder dan 31 dagen geleden is 
  • De factuur minder dan 500 euro bedraagt 

Voldoe je niet aan bovenstaande voorwaarden? Neem dan spoedig telefonisch contact met ons op! Bel het gratis nummer: 0800-0402 óf op je mobiele telefoon: 1200, vraag naar de afdeling Collections (open tijdens kantooruren)

Je voldoet niet aan de voorwaarden. 
Je kunt dus het beste vanaf 8.00 even bellen, succes!

Ik heb geen telefoon dus bellen wordt lastig, online ging alles prima maar kpn was laat met waarschuwen dat het niet was afgeschreven, ik kan nu verder niets doen, helaas dan houd het abonnement op. 

Ik kijk toch al 6 maanden geen tv meer dus niet zo erg als er niets aan te doen is. 

Reputatie 7
Badge +28

Als je wilt dat het abonnement wordt stopgezet, dan hoor je wel officieel jouw abonnement op te zeggen. 
 

Dat kan online

https://www.kpn.com/service/administratie/opzeggen.htm

Hou rekening met een opzegtermijn van een maand. Uiteraard kan je niet tijdens een lopende contractperiode opzeggen. 

 

Reputatie 7
Badge +17

@Benjamin1985 Welkom hier op ons Forum! Bedankt voor je bericht. Noordzee heeft je al op weggeholpen met hoe je zelf uitstel van betalen kunt aanvragen. 
Volgens mij ben je hier niet helemaal mee geholpen. 

Als je een factuur uitstelt, betekent dit dat je de eerstvolgende facturen wel gewoon via de automatische incasso moet voldoen. Als een factuur gestorneerd wordt, dan vervalt de betaalafspraak en word je afgesloten. 
Is dit bij jou aan de orde? Begrijp ik goed dat je al 6 maanden geen tv kijkt omdat je bent afgesloten of is hier een andere reden voor. 
 

Mocht je nog behoefte hebben aan iemand die meekijkt, geef het dan even aan en laat je gegevens achter in je profiel. Postcode, huisnummer, klantnummer en de laatste 3-cijfers van je IBAN zijn voldoende. 

Reputatie 7
Badge +28

Als je wilt dat het abonnement wordt stopgezet, dan hoor je wel officieel jouw abonnement op te zeggen. 
 

Dat kan online

https://www.kpn.com/service/administratie/opzeggen.htm

Hou rekening met een opzegtermijn van een maand. Uiteraard kan je niet tijdens een lopende contractperiode opzeggen. 

 

@Benjamin1985 

Heb je jouw abonnement al opgezegd?