Beantwoord

betaling 2 facturen uitstellen

  • 27 January 2020
  • 9 reacties
  • 154 keer bekeken

Ik zou willen weten of het mogelijk is de betaling van 2 facturen uit te stellen met 14 dagen zodat er geen blokkade op komt. 
Helaas financieel krap bij kas door overlijden van mijn zoontje. 
 

icon

Beste antwoord door Bart_ 28 January 2020, 09:33

Bekijk origineel

9 reacties

Badge +19

Bel morgen met 0800-0402. Gratis nummer. Vraag naar de afdeling collections.  Dit is de enige afdeling die gaat over financiële zaken. 

Helaas gaat dat niet omdat ik zelf nog in het ziekenhuis lig, kan het ook online?

Badge +19

Wat een vervelende situatie.  Helaas kan het echt alleen telefonisch.  Er moet namelijk goed gecontroleerd worden of ze met de juiste persoon van doen hebben. 

Hallo @Marliis , het kan ook op onderstaande manier:https://www.kpn.com/service/administratie/facturen/online-betaalafspraak-maken.htm#/0000.1

Gecondoleerd met je verlies

Badge +19

Die kon ik nog niet. Bedankt voor de correctie @JanD 

Reputatie 7
Badge +11

Je kan alleen een afspraak voor een betaling maken als je maar 1 factuur hebt openstaan @JanD 

Staat in de voorwaarden 😉 

Gaat het om meer facturen dan moet je bellen.

 

Gecondoleerd en heel veel sterkte @Marliis 

 

Reputatie 7
Badge +22

Beste @Marliis 

Allereerst gecondoleerd, ik heb dit ook bij de KPN webcare neergelegd. Ik hoop dat ze morgen reageren. Want ik zou graag willen dat ze dit oplossen. Ik hoop dat je maar 1 factuur open heb staan, want dan kan het geregeld worden. Zijn het er meer dan wordt het moeilijk, maar ik hoop dat ze hier wel begrip voor hebben. Van mij in ieder geval wel, maar ik werk helaas niet bij de afdeling Collections, en ben ik een klant van KPN die wel op het Forum werkt om klanten te helpen bij andere zaken. Nogmaals heel veel sterkte!

Bedankt, ik hoop dat ze me kunnen helpen

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Marliis Als eerste mijn condoleances. Ik kan me niet voorstellen hoe vreselijk dit is. Hoe graag ik je ook wil helpen: ik heb zelf geen mogelijkheid om de facturen voor je uit te stellen. Hiervoor is telefonisch contact nodig, met de afdeling waar al naar verwezen werd. Als je zelf niet in staat bent om te bellen, is er wellicht een naaste die dit voor je kan doen. Deze moet dan uiteraard wel de noodzakelijke privé-informatie kunnen noemen. Ik wens je heel veel sterkte toe. 

Reageer