Beantwoord

Combivoordeel met terugwerkende kracht

  • 27 April 2024
  • 3 reacties
  • 29 keer bekeken

Sinds kort klant van KPN, telefonisch benaderd en uiteindelijk een abonnement afgesloten. Toegezegd dat er combivoordeel zou zijn, nu kijk ik naar de facturen zie ik toch dat ik geen combivoordeel heb gekregen. 

 

Ik zou graag met terugwerkende kracht de combivoordeel willen hebben.

icon

Beste antwoord door Noordzee 27 April 2024, 20:15

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @kevinxu ,

Dan lijkt het erop dat je jouw korting vanwege Combivoordeel nog niet hebt geactiveerd. Er wordt nu dus de bruto prijs in rekening gebracht waar de korting nog niet van afgehaald is. Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of Combivoordeel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je de voordelen zelf nakijken en aanzetten. Controleer eerst of de voordelen actief zijn via MijnKPN

Hi,

 

Dit heb ik nu aangezet, maar ik zou graag met terugwerkende kracht het geld terugwillen of van wat ik heb gezien bij andere die een soortgelijk probleem hadden, een vergoeding. Mij is nooit verteld dat ik dit zelf zou moeten aanzetten, tijdens het bespreken van het contract werd gezegd dat er combivoordeel zou zijn en mij is nooit geïnstrueerd om dit zelf aan te vragen, 

Reputatie 7
Badge +28

Mooi dat het nu wel geregeld is.  

Wat betreft terugwerkende kracht: Je kunt het proberen via 0800-0402. Op werkdagen tussen 8.00 en 18.00 en op zaterdag tussen 8.00 en 17.00.

Reageer