Beantwoord

contract verlengen via internet

  • 7 August 2020
  • 4 reacties
  • 60 keer bekeken

waar kan ik vinden om met iemand in contact te komen. Ik heb al 3 keer geprobeerd mijn abonnement te verlengen. Alles gaat goed alleen krijg geen bevestiging. Hoe weet ik nu of dit is goed gegaan.

icon

Beste antwoord door Noordzee 7 August 2020, 18:21

Bekijk origineel

4 reacties

Hallo @Chipp welk abo wil je verlengen, een thuisabo of een mobiel abo?

En om welke reden wil je verlengen? Verlengen is namelijk niet nodig, je abo loopt gewoon stilzwijgend door.

Het enigste verschil is dat je nu per maand op kunt zeggen.

 

Van mijn mobiel, ik wil ook een ander toestel vandaar.maar ik ga denk ik maar de winkel toe.

 

 

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Chipp 

Je kunt via de chat of via de telefoon rechtstreeks met een medewerker in gesprek komen. 
 

De chat bereik je via :

https://www.kpn.com/service.htm


Kies een onderwerp.

Tik dan op  : Ik heb een andere vraag 

(en dan helemaal naar beneden scrollen) 

 

Je kunt ook bellen met 0800-0402.

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Chipp 

Je kunt via de chat of via de telefoon rechtstreeks met een medewerker in gesprek komen. 
 

De chat bereik je via :

https://www.kpn.com/service.htm


Kies een onderwerp.

Tik dan op  : Ik heb een andere vraag 

(en dan helemaal naar beneden scrollen) 

 

Je kunt ook bellen met 0800-0402.

@Chipp 

Is het zo gelukt met de verlenging van je abonnement? 

Reageer