Beantwoord

Credtit teveel betaald abonnementsgeld

  • 17 October 2021
  • 3 reacties
  • 59 keer bekeken

Ivm verhuizing kpn opgezegd.

Opzegging verloopt niet vlekkeloos. 

Digitenne eerst niet correct stopgezet..

Telefonisch contact eerst lang in wachtrij..

Jammer.

Maar waarom wordt het teveel betaald abonnementsgeld niet gecrediteerd en moet je hier weer zelf achteraan.

Opgezegd 30 september maar betalen tot 16 okt. 

Wacht de reactie af.

 

icon

Beste antwoord door Noordzee 17 October 2021, 21:35

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @M anon ,

Op welke datum heb je opgezegd? 
Was dat soms op 16 september 2021? KPN hanteert namelijk een opzegtermijn van één maand. 

Nee per 30 september opzegging

 

Reputatie 7
Badge +28

Het gaat er mogelijk niet om per wanneer, maar op welke datum je KPN de opzegging hebt gestuurd. 
 

Als je op 16 september 2021 opzegt (per 30 september), dan ben je dus tot 16 oktober 2021 abonnementsgeld verschuldigd. 
 

Dit vanwege de opzegtermijn van één maand.