Vraag

Melding 'Dit nummer is niet meer in gebruik'

  • 20 November 2019
  • 4 reacties
  • 1075 keer bekeken

Ik heb hetzelfde probleem als Suusvw een jaar geleden:

Wanneer iemand mij belt op mijn mobiel iPhone 5SE, krijgt hij wanneer ik niet op tijd opneem de melding "dit nummer is niet in gebruik". Hoe los ik dit op?

Ik heb de oplossing van PeterG geprobeerd, maar als ik ##002# bel dan krijg ik de melding: Wissen instelling mislukt.

Ook het instellen van de voicemail door SMS AAN naar 1233 te zenden geeft als antwoord: Uw sms wordt niet herkend. Met bellen naar 12331 lukt het wel om voicemail aan te zetten.

Het bellen naar 1233 gaat ook goed en het door mij ingesproken boodschap klopt en de voicemail staat volgens 1233 aan.

Na al deze handelingen blijft het probleem nog steeds hardnekkig aanwezig.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Tiny B, welkom! Dit is vreemd.. Begrijp ik goed dat jij de voicemail nu wel aan hebt staan? Wil je de voicemail nog eens bellen en kijken of er misschien geen mogelijkheid is om een boodschap in te spreken? Als je deze optie uitgezet heeft, kan het zijn dat bellers een andere boodschap krijgen. Wil je daarnaast je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, 06-nummer en evt. klantnummer(s)? Wil je als laatste eens ‘STATE’ naar 121 sms’en? Dat wil ook nog wel eens helpen! Dan help ik je er graag verder mee. 

Beste Marcia,

Ik heb mijn boodschap ingesproken en komt ook tevoorschijn als ik naar 1233 bel en de boodschap oproep. "STATE”naar 121 heeft ook niet geholpen.

Kan het zijn dat het ergens naar  TELFORT wordt doorverbonden als er niet wordt opgenomen? EN die kent mijn boodschap natuurlijk niet meer...

Reputatie 7
Badge +30

Je kunt nog eens proberen ##002 (dus zonder het # aan het eind). Dat is voor de klanten die VoLTE aan hebben staan. Ik ben benieuwd of het dan wel lukt!

Reputatie 7
Badge +30

Is het je nog gelukt? Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, weet je me te vinden.