Beantwoord

Doorgeven rekeningnummer consumentenclaim

  • 13 January 2021
  • 5 reacties
  • 209 keer bekeken

Bij het akkoord gaan met de uitbetaling van de consumentenclaim wordt gevraagd of je nog klant bent of niet, bij niet moet je een rekeningnummer doorgeven. Ik krijg echter geen optie zichtbaar om dit te doen?

 

Hoe komt KPN aan mijn huidige rekeningnummer? 

icon

Beste antwoord door Denise van KPN 20 January 2021, 15:14

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Bij de aanmelding bij consuclaim en het doorgeven van het dossier heb je als het goed is ook jou rekeningnummer ingevuld. 

Met vriendelijke groet 

Han

Ik vraag me helemaal af of het goed gaat met de mail die ik heb ontvangen. Er staat in de mail dat je de link maar 1 keer kunt aanklikken. Maar omdat ik er niet zeker van was of het nu wel goed gegaan was, heb ik de mail nogmaals geopend en de link aangeklikt en dit kan dus gewoon...

Ik vraag me helemaal af of het goed gaat met de mail die ik heb ontvangen. Er staat in de mail dat je de link maar 1 keer kunt aanklikken. Maar omdat ik er niet zeker van was of het nu wel goed gegaan was, heb ik de mail nogmaals geopend en de link aangeklikt en dit kan dus gewoon...

 

Dat is bij mij ook de trigger om mij af te vragen of het allemaal wel goed is doorgekomen.

Zelfde hier. Ik heb vandaag gebeld met de KPN klantenservice. Die konden mij echter niet echt vooruit helpen ; aan de hand van mijn telefoonnummer van destijds kon men wel mijn IBAN van destijds terug vinden maar die is niet meer in gebruik.
 

Mij werd verteld dit met een kpn ID te regelen. Ik dus een KPN ID maken om eens te kijken of het zo te regelen was. Maar helaas, dan moet je een product koppelen aan je ID en dat gaat niet aangezien ik ook een ander telefoonnummer heb…
 

Ik heb bij consumentenclaim wel mijn iban doorgegeven maar dit is anders dan wat de klantenservice medewerker mij wist te vertellen. Benieuwd dus wat er gaat gebeuren en niet bepaald verder geholpen door de klantenservice...

Reputatie 7
Badge +17

Dag allen, voor alle vragen omtrent jouw claim kan je terecht bij de Consumentenbond of Consumentenclaim, afhankelijk van waar je de claim ingediend hebt. Kijk eerst tussen de veelgestelde vragen of het antwoord daar tussen staat: veelgestelde vragen Consumentenclaim of veelgestelde vragen Consumentenbond. Staat jouw vraag er niet tussen? Dan kan je jouw vraag per e-mail of telefonisch stellen.

Consumentenclaim: vragen@consumentenclaim.nl of bellen naar 0900- 3200 200 (45 cpm) op werkdagen van 09:00 tot 18:00 uur.

Consumentenbond: vragen@claimservice.nl of telefonisch via 088 – 400 4200 op werkdagen van 08:30 tot 18:00 uur.