Beantwoord

Experiabox V8 storing

  • 5 April 2021
  • 3 reacties
  • 85 keer bekeken

Goede dag,

Wij hebben onregelmatig, maar wel vaak, geen TV ontvangst bij het opstarten. Moeten dan de Experiabox V8 resetten en dan werkt het weer. Inmiddels zeer irritant.

Daarnaast sinds kort regelmatig geen WIFI ontvangst. Resetten van deĀ  Experia V8 helpt dan soms wel en soms niet. Worden we ook zeer ongelukkig van.

Kabel opnieuw verbonden en gecontroleerd op breuken, heeft geen effect.

HELLUPā€¦

groet Willem

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 12 May 2021, 21:33

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Hallo @Willem Hilversum, welkom en excuses voor de vreselijk late reactie! Hoe staat het er nu voor? Merk je nog steeds problemen met de Experia Box? En heb je deze al eens volledig teruggezet naar de fabrieksinstellingen?Ā 

Hallo Marcia, ik denk dat mijn berichtjes niet meer doorkomen of nog ergerā€¦Ā ik doe iets fout.. Maar de problemen zijn opgelost met de nieuwe Experiabox 10, die jullie stuurden. Dus alsnog nog hartelijke dank voor de service.. Groet Willem

Reputatie 7
Badge +30

Ha Willem, wat goed om te lezen! Fijn dat het opgelost is en bedankt dat je zoveel moeite neemt het even te laten weten!