Beantwoord

Factuur na Telfort --> KPN overzetting

  • 21 October 2020
  • 5 reacties
  • 93 keer bekeken

Ik heb vandaag de eerste factuur ontvangen vanuit KPN na de overzetting en zie dat het abonnement (en dus de factuur) opeens hoger is dan vorige maand bij Telfort. Zover ik weet zou het een overgang zijn zonder impact op abonnement en factuur…...hoe kan dit?

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 27 October 2020, 09:19

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Hallo @Rene Oosterom bij de overgang naar KPN krijg je een nul-factuur van TFT/KPN en een startfactuur van KPN, op de KPN-factuur staan de abokosten voor de nieuwe termijn en de variabele kosten (telefoonkosten bijvoorbeeld), die nog in het TFT-tijdperk gemaakt zijn. Dat kan het verschil verklaren.

 

Ik heb geen variable kosten in mijn abonnement….alles hetzelfde als bij Telfort, maar het eindbedrag is toch hoger…..

Hallo @JanD dan kun je de KPN-factuur eens naast de TFT-factuur leggen en afvinken dan kom je het verschil vanzelf tegen.

 

Klacht/vraag ingediend ook en vanmiddag al deze reactie :

Geachte heer,

 

U maakt gebruik van Sneller Internet tot 50/50. Bij de overgang naar KPN had het maandbedrag van deze extra dienst moeten komen te vervallen. Helaas is deze dienst toch op uw factuur terecht gekomen waardoor u onbedoeld duurder uit bent. Onze excuses hiervoor.

 

Wij verrekenen dit op uw factuur

U krijgt het bedrag dat ten onrechte in rekening gebracht is terug. We verrekenen het totaal van de onterechte kosten op uw factuur onder vermelding van 'correctie onterechte kosten sneller internet'.

 

 

Met vriendelijke groet,

Jörg Kramer
Directeur Klantenservice

Reputatie 7

Hoi @Rene Oosterom, welkom hier :slight_smile:  Bij de overzetting is er bij sommige klanten inderdaad een korting weggevallen, zoals in het bericht staat dat je hebt gekregen. Er wordt gewerkt om het voor iedereen op te lossen en met terugwerkende kracht te vergoeden. Het was niet onze bedoeling dat jouw maandbedrag veranderde ten opzichte van Telfort, zodra het opgelost is klopt het allemaal weer.