Ik heb plotseling foutcode E033-0
alle tips wn adviezen opgevolgd maar niets helpt.
Beste antwoord door Noordzee
Bekijk origineelIk heb plotseling foutcode E033-0
alle tips wn adviezen opgevolgd maar niets helpt.
Beste antwoord door Noordzee
Bekijk origineelHallo
Dan heeft jouw ontvanger een belangrijke update gemist. Hieronder vind je wat je moet doen als je Foutcode E033-0 te zien krijgt op jouw Digitenne-ontvanger.
Stap 1) Vul jouw gegevens in in je profiel
Postcode, huisnummer, klantnummer en CAS-nummer invullen in je Forum profiel.
Het CAS-nummer vind je op de onderkant van het Digitenne kastje, op de doos of in het menu-scherm abonnement.
Stap 2) Geef een seintje!
Laat in een reactie op dit topic weten dat jij een activatiesignaal wilt ontvangen.
Stap 3) Geef de activatie een zetje
RF kanaal voor jouw regio:
25 : Friesland, Drenthe en Groningen
27 : Limburg, Zuid-Holland, Noord-Holland-Zuid en Utrecht
28 : Gelderland, Noord Brabant (midden en oost), regio Venlo
31 : Texel
35 : Zeeland en regio Roosendaal/Breda
44 : Flevoland, Noord-Holland-Noord en Overijssel
Stap 1) Vul jouw gegevens in in je profiel
Postcode, huisnummer, klantnummer en CAS-nummer invullen in je Forum profiel.
Het CAS-nummer vind je op de onderkant van het Digitenne kastje, op de doos of in het menu-scherm abonnement.
Hoe is de status nu?
Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kan je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.
Het CAS-ID nummer kan je terugvinden in het menu-scherm abonnement.
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.