Beantwoord

Oude adres moet nog afgemeld worden na verhuizen

  • 19 April 2024
  • 2 reacties
  • 29 keer bekeken

Ik heb op mijn nieuwe adres, blijkbaar per ongeluk een nieuw abonnement afgesloten. De installateur is geweest en alles werkt prima. Maar mijn abonnement op mijn oude adres moet dus beëindigd worden.

Ik heb in mijn KPN de adresverandering al doorgevoerd  op mijn oude klantnummer.

Hoe kan de zaak recht gebreid worden?

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 23 April 2024, 10:17

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 4
Badge +2

Als je geen Vaste telefoon en/of mail van KPN hebt kun je gewoon je oude abonnement opzeggen, heb je beide of 1 van de 2 wel en wil je die ook gebruiken zal er idd is moeten worden aangepast, je kunt wachten tot een medewerker van KPN reageert ( duurt een paar dagen ) of met KPN bellen. 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Dirk Smeijers,

Als ik het goed begrijp heb je nu een helemaal nieuw abonnement op je nieuwe adres en heb je nu een verhuizing doorgegevens voor je oude adres waardoor die OOK op je nieuwe adres actief zal gaan worden? Dat is niet een hele gunstige situatie, het kan zijn dat je hierdoor je verbinding -tijdelijk-  kwijt gaat raken doordat het oude abonnement geforceerd op de lijn gezet gaat worden.

Dit is niet iets dat we via het forum kunnen uitzoeken en rechtzetten, dus ik wil je nu aanraden om ze snel mogelijk te bellen met onze opzeg-afdeling via 0800 - 0402. Hopelijk kunnen ze het oude abonnement snel beëindigen!

Reageer