Beantwoord

Gigabit niet aanwezig in upgrade opties

  • 19 October 2020
  • 3 reacties
  • 67 keer bekeken

Hoi

Ik ben net overgegaan van Telfort glasvezel naar KPN glasvezel en kan nu eindelijk een upgrade doen (heb nu 50/50). Volgens de gigabit pagina van KPN kan ik dat gewoon aanvragen na postcode check, maar op het pakket uitbreidings knopje zit maximaal 200 mbit. Hoe zit dat ? Ik wil graag weten wat het kost, want de 200 mbit van KPN is (bijna) net zo duur als gigabit van T-Mobile. 

 

Groeten

Aldert

 

 

 

icon

Beste antwoord door Ward_ 20 October 2020, 16:07

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Omdat je door KPN bent gemigreerd van Telfort naar KPN heb jij een speciaal abonnement. Eentje met op de achtergrond nog dezelfde mogelijkheden en kosten als toen het Telfort was (het heet bij KPN interne ook anders dan de zichtbare normale abonnementen).

Bij Telfort kon je max 200 Mbit afsluiten dus nu nog steeds.

De oplossing is simpel: Zelf je abonnement omzetten naar KPN Hussel. Dat kan voordeliger zijn of duurder voor jou, dat kan ik niet beoordelen. En of je zaken kwijt raakt zoals een Telfort mailadres of je opnames en zo, dat kan een Webcare medewerker misschien beter achterhalen. Dan zal je nog een dag of zo moeten wachten op reactie. het is erg druk daar momenteel.

Wel kan je vast je adresgegevens invullen in je profiel (rechtsbovenin op je eigen “logo” of foto klikken om daar te komen. Die gegevens zijn alleen voor Webcare medewerkers zichtbaar. Voor niemand anders. Op die manier kunnen ze meteen al met je meekijken.

Bedankt. Het klinkt mij wat onlogisch om dit het probleem van de klant te maken, maar misschien vind ik 200 al genoeg. Eerst dat maar eens doen en dan kijk ik volgend jaar wel verder. 

 

Reputatie 7

Hoi @AldertZ, zo te zien heeft Ward jouw vraag al uitgebreid van antwoord voorzien :slight_smile:

De Telfort voorwaarden waar je voor had gekozen toen je het Telfort abonnement afsloot zijn meegegaan met het abonnement. Bij Telfort was die mogelijkheid er niet, daardoor is die er nu ook niet. Zoals hij al zegt kan je het abonnement aanpassen naar een KPN Hussel pakket, daarbij kan je die mogelijkheid wel kiezen. Daarbij veranderd er niets aan je e-mailadressen of opnames, die blijven behouden. 

Het kan inderdaad ook zijn dat 200 Mbit/s voldoet, dat kan je het beste zelf beoordelen als je dat een tijdje hebt gebruikt.